volgens mij moet het ook wel mee vallen als er nou een creative bokker is, die kan der goud geld mee verdienen . denk alleen dat HH het niet op prijssteld
Aria_zz
Geplaatst: 20-08-10 18:18
Idd als je aan de 'stof' kan geraken kun je met naai macjientje en velkro al veel doen!, ziet er wss niet hetzelfde uit, maar zou moeten werken.
nouja, het maakt ook niet uit, als het er maar leuk uit ziet als het aan het hoofdstel zit, en het paard niet hinderd! maar dan kun je wel ook andere kleuren
ja das zeker! hier is het erg moeilijk aan materiaal geraken, al kan ik eens gaan kijken bij zo'n hobby winkel, veel heb je er toch niet voor nodig. Alou heb je een idee hoe lang + breed zo'n neusriem ding is? Dan kan ik direct voor prijzen kijken.
je moet een boven neus riem, een kin stukje en een frontriem. het ligd aan de maat die je wil.
Aria_zz
Geplaatst: 20-08-10 20:37
Ja dat weet ik maar ik zou het eerst willen uitproberen, zie hoe het lukt, kan daarna nog verder doen, maar ga niet zoveel materiaal kopen voor ik weet dat het werkt. Ik heb zelf nog niet zo'n hoofdstel, dus zal iemand anders nodig hebben om het te testen ook. Eerst maar eens de juiste materialen vinden. Maat cob, lijkt me het simpelst
omschrijving: Orgineel hoofdstel met verwisselbare kleuren front- en neusriem. Losse setjes met front-en neusriemen in andere kleuren zijn apart verkrijgbaar. Inclusief rubber noppen teugels.
ik heb geen idee erstaat dat ze oook appart pads verkopen. dus ik heb ze ge-e-mailt dus dat zal ik binnenkort weten
Aria_zz
Geplaatst: 21-08-10 11:58
Maar veel verschillende kleurtjes zijn dat niet. Heb ondertussen materiaal gevonden, moet juist de maten weten en dan kan ik het proberen? Heb een fellere kleur blauw gekozen, redelijk donkere kleur maar wel mooi.
ja:p dat weten we, daar gaat het topic over. @ aria _zz; ik heb de full maar die maten zijn anders dan voor de cob?
YvonneV
Geplaatst: 21-08-10 17:26
MarimaCarona schreef:
HH heeft voor de wintercollectie 5 nieuwe kleuren voor die hoofdstel gemaakt. Agradi heeft hem op de site staan
Het gaat er dus om dat je die kleuren niet los kan kopen, en om er nu elk seizoen een nieuw hoofdstel te kopen voor een paar nieuwe kleuren gaat ook een beetje ver.
Aria_zz
Geplaatst: 21-08-10 19:09
armanike schreef:
ja:p dat weten we, daar gaat het topic over. @ aria _zz; ik heb de full maar die maten zijn anders dan voor de cob?
Waarschijnlijk wel ja, maar ik heb voor het moment geen maten, dus als jij die van full doorstuurd, maak ik ze om te proberen in full, misschien is dat ook beter want ik ga een cob kopen, dus dan heb ik die maten wel.