Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Helaas bonnetje al weggegooid. Heino schreef:Hmz, nou ik dit zo lees bedenk ik me dat het feit dat mijn stalrijschoenen van Divoza na 3 maanden al los begonnen te laten aan de voorkant niet zozeer aan mij hoeft te liggen (kom er 2/3 x per week mee bij de paarden) maar best weleens de gebrekkige kwaliteit zou kunnen zijnHelaas bonnetje al weggegooid.
, erg goed dat je door hebt gepakt en ook Haanstra zelf erbij betrokken hebt!
Wanja schreef:Jeetje wat een verhaal, erg goed dat je door hebt gepakt en ook Haanstra zelf erbij betrokken hebt!
Ik heb zelf ook zo'n singel en schrok ervan, ik wist niet meer waar ik 'm had gekocht, maar heb gelukkig een originele zoals ik uit je omschrijving begrijp![]()
Nog even over EJ: maak je niet te blij, want het blijkt dat de eigenaar van een van EJ stores een broer is van de filiaalmanager van Divoza Enschede... Niet dat het iets zegt, maar ter info
Toekie schreef:Hm, eigenlijk zou je dan contact moeten opnemen met (bijvoorbeeld) Kieffer zelf (als er klachten zijn) ipv met Divoza. Misschien stom voorbeeld maar toen onze LG lcd tv problemen gaf hebben we ook direct contact opgenomen met LG zelf ipv met de winkel waar we 'm gekocht hadden. Probleem was binnen een week verholpen!
beetje jammer is dan wel voor de verkoper dat je dan je vertrouwen behoorlijk kwijt bent. Wanja schreef:_Epplejeck_ schreef:Je zit wel een beetje mis hoor !
De eigenaar van Epplejeck is een vrouw !
Dus kan nooit de broer zijn van wie dan ook .....
Ik bedoel een filiaalmanager, niet de een eigenaar
Maar goed laat maar, de reacties hier zijn weer alleraardigst!
)
! Maar wat nou als ze wel bonje hebben? Dan wordt (Is het nu dt of een d?
) de eigenaar van EJ daar door 'zwart' gemaakt omdat het familie is van Divoza.Wanja schreef:Ik maak hier niemand zwart i.m.o. , maar goed dit topic gaat over Divoza (worden ook mensen zwart gemaakt)
Ik ga er verder niet meer op, want het verzeild weer in typische "boktreacties" van mensen die altijd alles beter weten en die zich geroepen voelen om steeds weer mensen op de vingers te tikken of met het beschuldigende vingertje te wijzen!
trisca schreef:Er is NIKS aan gedaan bij Divoza. Ik werd uitgemaakt voor een leugenaar die niet goed voor zijn spullen zorgde. Ze wilde niks voor mij doen en zeiden dat het verhaal onzin is.
Kwam ongeveer stomend de winkel uit![]()
![]()
Maar Divoza...En de betreffende medewerker heeft ook al mijn respect verloren.. Singel van 130 euro mag troch niet binnen een half jaar gewoon uit elkaar vallen.....
Wanja schreef:Dit wordt volledig uit z'n verband getrokken en slaat helemaal nergens meer op, ik ga er verder niet op in. Vergelijkingen met moordenaars vind ik namelijk nogal ver gaan!
lovesfacheux: excuses aanvaard
Everest schreef:Heel herkenbaar en begrijpelijk (helaas)!! Ik bestelde een tijd terug mijn zomereczeemdekens bij Divoza. Vervolgens maakt Divoza een fout en scholden ze mij voor alles en nog wat uit, waarom ik zo'n oneerlijk persoon was, omdat ik die fout van HUN niet ZELF herstelde.. Ja daaaaaggg....
Gelukkig hebben ze dezelfde eczeemdekens bij Epplejeck, zijn ze daar ook nog goedkoper, betaal je geen verzendkosten, is de service beter en worden ze zelfs ook nog geleverd in rugzak.
Dus ik bestel nooit meer wat bij Divoza, mijn centjes gaan voortaan naar EJ.