ANKY nieuwe collectie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

__Nathalie__

Re: ANKY nieuwe collectie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 18:30

Ik vind het wel positief dat ze eindelijk voorgevormd zijn!

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 19:19

ik ga er denk ik toch eens eentje proberen.
want ik vond ze verder altijd wel fijn,alleen dat schuiven he.....

ik blijf het topic volgen voor de ervaringen!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 19:46

Ik heb er heel veel paarden en e pony's mee gereden, heb nooit last gehad van schuiven.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 20:31

Vind ze niet zo mooi de oude ook niet dus dat maakt niet uit.
Vind het veel geld voor een lapje stof moet ik zeggen. Dus geen ervaring mee heb er weleens een vast gehad maar zo'n simpel dekje vind ik toch veel fijner aanvoelen.
Maar goed geld moet ergens naar toe.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 08:44

moonfish13 schreef:
Weet je wat ik mij wel afvraag?
Of mensen die zeggen dat een passend zadel met een Anky niet meer past er wel eens een in hun handen gehad hebben.
Ik ben een behoorlijke pietlut qua dikte onder mijn zadel en deze zijn absoluut niet dik, zeker als het eerste nieuwe er af is.
Trek ze netjes in de kamer en het blijft hier keurig liggen.

Hoe kan ik anders die opmerking maken als ik er geen een in mijn handen had en zelf heb uitgeprobeerd. :)*

Twijfelt aan de grammatica van die zin, anyway ik heb het zelf uitgeprobeerd namelijk vandaar mijn conclusie.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 08:51

als anky's nieuw zijn,zijn ze idd nog wel erg dik,maar na een wasbeurt valt dat erg mee hoor.

ik ben benieuwd naar de ervaringen met de nieuwe pad.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 10:02

magda_90 schreef:
moonfish13 schreef:
Weet je wat ik mij wel afvraag?
Of mensen die zeggen dat een passend zadel met een Anky niet meer past er wel eens een in hun handen gehad hebben.
Ik ben een behoorlijke pietlut qua dikte onder mijn zadel en deze zijn absoluut niet dik, zeker als het eerste nieuwe er af is.
Trek ze netjes in de kamer en het blijft hier keurig liggen.

Hoe kan ik anders die opmerking maken als ik er geen een in mijn handen had en zelf heb uitgeprobeerd. :)*

Twijfelt aan de grammatica van die zin, anyway ik heb het zelf uitgeprobeerd namelijk vandaar mijn conclusie.

Dan is het goed. :D
Schuiven zelf merk ik niks van, ik voel regelmatig overal, ook als ik er op zit of er niks schuurt of doet.
Ook de achterste rand houd ik in de gaten vanwege de rechte vorm maar ik heb nog nooit iets raars gevoeld.
Ook qua dikte voel ik niks geks, ik voel direct de kussens als ik mijn hand onder het zadel leg.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 13:08

Ik heb met nog geen enkele pad gehad - of het nu van Anky, PK of merkloos was - dat ze schoven. Zolang je zadel goed past en je het dekje er goed onder legt is er niks aan de hand. Snap die letters dan ook niet en vind het verschrikkelijk lelijk := En de kleuren vind ik eigenlijk ook niet echt vernieuwend ofzo.

saabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 14:28

heb laatst een anky pad gekocht voor €29,95
wist eerst niet of ze schoven en voor die prijs wou ik het wel proberen, schuift totaal niet en het kleurtje staat ook super (bright red) denk niet dat ik er nog meer van koop want €50 vind ik wel een beetje te gek worden. vind dat de kleuren ook dicht bij elkaar blijven want ze lijken altijd op elkaar alleen iets lichter of iets donkerder. vind die letters inderdaad ook verschrikkelijk lelijk en denk dat ze ook wel in je zadel komen te staan als dat ertegenaan zit en beweegt.

_DLS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 15:38

Ik heb ze vandaag zien liggen in de ruitershop harmelen, en eerlijk gezecht vind ik het niks.. :n Vooral die letters echt lelijk, en de kleuren vind ik nou niet bepaald verniwud. De kleuren van de vorige collectie cind ik eigenlijk nog mooier := Nee ik zou daar geen 50,- aan uit geven.. Geef mij dan maar de Eurostar.. :D

( Als heb ik vandaag wel een anky white gekocht. :D Die blijven prima liggen on mij zadel, en vind ze wel mooi. En veder heb ik ook de anky lemon, die ook prima ligt. )

Nee, ik vind de nieuwe collectie echt 3x niks.. :n

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 08:05

Heb zonet de Rock set binnen gekregen, hij is echt super! Zonder licht lijkt hij grijs, in de zon komt er een zilvere gloed overheen en bij een lamp lijkt er een iets groenige kleur in te zitten. Vanmiddag maar eens even rijden. Snap niet wat men zich druk maakt om de letters, ze zijn misschien een halve centimeter dik en ik vind het totaal niet storend/lelijk.

Tja, en die kleuren. Dat is wel een punt, maar toch zie ik elke keer de nieuwe kleuren en zit er wel weer iets bij wat ik mooi vindt.

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 15:48

Afbeelding

Afbeelding

Aan 1 kant zie je alleen het R-tekentje, verder is er niets te zien van de letters (Chabrak kan nog een stukje naar achter). Ook valt het voorgevormde heel erg mooi bij de schoft.

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 15:51

Het voorgevormde vind ik ook echt een + maar bij mij zou ook nog de Y er onder uit komen :Y)

Plaisir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 15:55

Ziet er netjes uit Wanted, had van de voorbeeldfoto's verwacht dat de letters groot zouden zijn maar als ik jouw foto zie is dat dus niet het geval :)

Ezter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 15:58

Hoe ze daar nou bij komen...antislip...ik vind het apart...

Snap sowieso niet, ik rijd al jaaren met PK pads, worden hartstikke vaak gewassen en zijn allemaal nog heel en netjes en helemaal niet dun geworden...En al die jaren al voorgevormd...wat volgens mij om te beginnen al het grote probleem was dat ze niet bleven liggen, de rechte ruglijn...(van de anky dan)
Ik wilde voor geen goud ankypads omdat ik perse de ruglijn voorgevormd wilde hebben...maar nu zijn ze dus precies hetzelfde..alleen 15 euro duurder...zit m dat dan in de kleur of het merk of?? Niks tegen anky ;) maar vind het een groot verschil...dat naar mijn ervaring dus niet in de kwaliteit zit...maar waarin dan wel?

Plaisir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 16:09

Anky's een andere onderkant dan de PK's, dat van de anky's is weer een andere stof. Maar dat is ook het enige verschil wat ik weet, ik heb nl geen ervaring met de pads van PK :).

Ezter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 16:12

Stalgenoot heeft wel Anky's :)
En misschien zit daar inderdaad wel een verschil in,dat kan. Maar ik vind die van mij dus niet meer slijten/verkleuren enz dan die van haar...Ik ben gewoon heel blij met mijn dekjes :D had eerst altijd die goedkope, van die dunne die na drie maanden dan helemaal aan gort lagen. En tmaakt verder ook niet echt uit, maar vraag me gewoon af hoe blij je kan zijn met een kleurtje zegmaar. Ben ik misschien te nuchter voor, heb alleen maar saai grijs zwart en bruin haha. Misschien ben ik te saai voor anky :+

_Liza

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 17:02

ik heb ze vandaag in het echt gezien, en ik weetniet als het wel helpt.

Caline

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 01:35

Ezter schreef:
Stalgenoot heeft wel Anky's :)
En tmaakt verder ook niet echt uit, maar vraag me gewoon af hoe blij je kan zijn met een kleurtje zegmaar. Ben ik misschien te nuchter voor, heb alleen maar saai grijs zwart en bruin haha. Misschien ben ik te saai voor anky :+

Haha ik heb altijd lekker orgineel blauw of zwart... (maar die heeft Anky ook in het assortiment!)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 06:03

Souplesse schreef:
BrankaZ schreef:
Heeft absoluut niet alleen met een wel of niet goed liggend zadel te maken. Ook met het model van je paard. Mijne heeft redelijk schoft en dekjes die niet voorgevormd zijn trekken heel strak om zijn schoft. En dan maakt het echt niet uit of ik ze helemaal tot boven in de kamer trek of niet.
Wat dat betreft een flinke verbetering in deze collectie +:)+

Maar aangezien ik er eigenlijk geen kleur bij zie die ik graag wil hebben zal ik niets kopen.

Heeft echt wel met een goed passend zadel te maken :o

Nee hoor, mijn zadel past perfect en toch heb ik vaak last van schuivende dekjes. Mijn paard reageert namelijk slecht op 'druk/aansluiting' op de schouders, dus heb ik een zadel met een boom die verder naar achter begint. Dus waar gaan je denkjes heen? Naar het punt waar ze wel druk hebben. (Maar ik kan ook de lussen niet vastmaken bij andere zadeldekjes alleen de singel...)

Biskwie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 10:13

Hoe goed (of juist niet) passen die Anky dekjes onder een vzh zadel?

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 10:24

Anky's passen prima onder een vzh zadel. Heb ik in het begin ook meegereden. Je hebt nu ook de springdekjes van anky he. Misschien passen die beter onder een vzh. Helemaal afhankelijk van lengte van je zweetblad denk ik.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 10:29

Dat past prima onder een vzh.
Mijn zadel heeft behoorlijk korte zweetbladen en dat past prima.

Break_sd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 18:18

Wel erg fijn dat ze gevormd zijn erg fijn :).

Marjoleine89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 18:19

Ik heb er vandaag voor 't eerst mee gereden en hij bleef netjes liggen onder m'n zadel, in tegenstelling tot m'n vorige anky dekjes. Ook bleef die netjes in de kamer liggen.