Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
moonfish13 schreef:Weet je wat ik mij wel afvraag?
Of mensen die zeggen dat een passend zadel met een Anky niet meer past er wel eens een in hun handen gehad hebben.
Ik ben een behoorlijke pietlut qua dikte onder mijn zadel en deze zijn absoluut niet dik, zeker als het eerste nieuwe er af is.
Trek ze netjes in de kamer en het blijft hier keurig liggen.

magda_90 schreef:moonfish13 schreef:Weet je wat ik mij wel afvraag?
Of mensen die zeggen dat een passend zadel met een Anky niet meer past er wel eens een in hun handen gehad hebben.
Ik ben een behoorlijke pietlut qua dikte onder mijn zadel en deze zijn absoluut niet dik, zeker als het eerste nieuwe er af is.
Trek ze netjes in de kamer en het blijft hier keurig liggen.
Hoe kan ik anders die opmerking maken als ik er geen een in mijn handen had en zelf heb uitgeprobeerd.
Twijfelt aan de grammatica van die zin, anyway ik heb het zelf uitgeprobeerd namelijk vandaar mijn conclusie.

En de kleuren vind ik eigenlijk ook niet echt vernieuwend ofzo.
Vooral die letters echt lelijk, en de kleuren vind ik nou niet bepaald verniwud. De kleuren van de vorige collectie cind ik eigenlijk nog mooier
Nee ik zou daar geen 50,- aan uit geven.. Geef mij dan maar de Eurostar.. 
Die blijven prima liggen on mij zadel, en vind ze wel mooi. En veder heb ik ook de anky lemon, die ook prima ligt. )
maar vind het een groot verschil...dat naar mijn ervaring dus niet in de kwaliteit zit...maar waarin dan wel? 
had eerst altijd die goedkope, van die dunne die na drie maanden dan helemaal aan gort lagen. En tmaakt verder ook niet echt uit, maar vraag me gewoon af hoe blij je kan zijn met een kleurtje zegmaar. Ben ik misschien te nuchter voor, heb alleen maar saai grijs zwart en bruin haha. Misschien ben ik te saai voor anky
Ezter schreef:Stalgenoot heeft wel Anky's
En tmaakt verder ook niet echt uit, maar vraag me gewoon af hoe blij je kan zijn met een kleurtje zegmaar. Ben ik misschien te nuchter voor, heb alleen maar saai grijs zwart en bruin haha. Misschien ben ik te saai voor anky
Souplesse schreef:BrankaZ schreef:Heeft absoluut niet alleen met een wel of niet goed liggend zadel te maken. Ook met het model van je paard. Mijne heeft redelijk schoft en dekjes die niet voorgevormd zijn trekken heel strak om zijn schoft. En dan maakt het echt niet uit of ik ze helemaal tot boven in de kamer trek of niet.
Wat dat betreft een flinke verbetering in deze collectie![]()
Maar aangezien ik er eigenlijk geen kleur bij zie die ik graag wil hebben zal ik niets kopen.
Heeft echt wel met een goed passend zadel te maken
.