sjakie schreef:Antares vind ik qua zadel zeker een heel erg net zadel. Wel prijzig, maar swa als je geld voor een wow hebt dan kan een antares ook niet meer het probleem zijn.
Alle paarden waren toen al voorzien van een wow, maar de nederlandse antaresdame zou voor mij reden 1 zijn om het zadel te laten liggen. Luc childeric ken ik niet goed genoeg.
Ja ik zeg het mijn Franse zadels zijn echt door de aanpassers van het zadelhuis zelf aangemeten geworden 'zowel mijn huidige antares, lc, maar evengoed mijn devaucoux en butet). Heb overlaatst een luc childeric echt slecht zien liggen en dat vind ik dan zonde voor paard en eigenaar en vooral voor de naam en reputatie van die zadelhuizen, want zo kan een zadelmerk dus een negatieve naam krijgen en dat totaal ten onrechte.
Wow is idd qua prijskaartje goedkoper, maar vind ze qua uitzicht minder, maar ook hier vrees ik dat de populariteit de kwaliteit wat inloopt en dat vind ik zonde. Heb hier een Wow van 4 jaar en kwaliteit van het leder vind ik bvb beter dan mijn 2 bijna 1 jaar oude wows.