xEowyn schreef:Ik heb die freestyle pad bij ooteman besteld. maandag komt die. Ga ik hem meteen uitproberen en fotos maken. Ik plaats de dan wel, kan je kijken of je die wat vind
En heb je 'm inmiddels ontvangen? En hoe bevalt die?

paardebloemp schreef:Ik heb ook die bbp van Barefoot en ben er helemaal blij mee. Mijn paard loopt er erg goed mee, erg fijn voor zijn rug is de dikke vulling. Er zit wel iets van vorm in, maar ik zit daar wel eens naastdus het is heel anders dan een zadel, je wordt niet op je plek gedwongen, maar als het paard bijv opzij springt, glij je er niet af. Alleen.. met een singel van 40 cm moet hij nog echt op zijn strakst worden aangesingeld. Hij blijft wel super liggen dan. Ik weet niet of de bbp voor jouw pony niet te groot zou zijn. Je zou er wel gaatjes bij kunnen laten maken.
Heb je ook een foto?

HannahFrouk schreef:Dit is ook een mooie!
http://cgi.ebay.com/NEW-DELUXE-BAREBACK ... 7C294%3A50
Met antislip onderzijde zo te zien en een extra padding.
(shoppen in Amerika is nu wel lekker goedkoop natuurlijk)
PS Oh wat ik nog had wilen zeggen, heb zelf ook eens een barebackpad gekocht met van schapenvacht aan de onderzijde, maar persoonlijk vond ik dat verschrikkelijk. Mijn paard 'klaagde" de hele tijd (waarschijnlijk kriebelde het hem) en het gleed echt alle kanten op, ik moest megastrak aansingelen om dat een beetje te laten zitten. Terwijl ik bij mijn eigen pad met antislip onderzijde het niet eens merk als ik met een wat losse singel rijd.
Die is inderdaad ook erg mooi

Die pads die je veel ziet, van wol met zo'n printje aan de bovenkant en beugels er aan wil ik zowiezo niet

Speedster schreef:Ik heb een Christ. Niet te vergelijken met de anderen vind ik zelf, maar het kost dan ook wat...
Die Christ vind ik toch wel echt te duur

_Amyyy schreef:Ik heb er één van Emiel Voest, die was 230 euro. Ben er helemaal weg van.hij zit zo heerlijk, kan er alles mee!
Das is idd een hele mooie en lijkt me ook lekker stevig zitten

xEowyn schreef:Het bbp van Ooteman zit heeeerlijk! Blijft goed liggen en is heel dik. Mijn vriendin heeft er ook even opgezeten, vond hem lekker zitten maar bij haar zat het voorste hadvat in de weg. Dat kan heel vervelend zijn. Zelf merk ik hier niet heel veel van. Ook hangt er veel spanning op het wol waardoor het bij mij een klein stukje gescheurt is. Maar ik heb nu een andere om te testen. Heb er al opgereden, volgens mij gaat het wel goed komen. Fotos volgen.
Heb je een foto van de pad die je had? En hoe snel ging die kapot? Dat was die namaak voest zeg maar? En welke heb je nu dan?

BrittKitt: Bedankt voor de foto's! Toevallig heb ik vandaag de mogelijkheid gehad om dezelfde als die jij hebt even uit te proberen op een ander paard. Moet zeggen, vond het een lekker stevige en dikke pad en ook goed stroef. Alleen ik ben bang dat voor mijn pony de singel te lang gaat zijn.. En die onderkant met anti slip is wel heel handig omdat het goed blijft liggen, maar is het niet vervelend voor het paard omdat het geen zweet opneemt? Ik zat er zelf wel lekker stevig op verder