Ik hoop dat mijn zadel ook snel komt, als het zadel op voorraad is, is het er over 2 weken en anders wist ze het niet..Hopen dat ze zadels snel binnenkomen
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

). Eerste 3 dagen alleen aan de hand gestapt en lekker 10 uur op de wei. Daarna 2 weken rustig gelongeerd. Toen mocht ik weer op haar rijden. In stap liep ze prima, maar in draf weer de zelfde kreupelheid. Toen hebben we de chiropractor raad gepleegd en die zei dat we de reguliere dierenarts er maar weer bij moesten halen. Dierenarts (een andere dan die de pijnstillers adviseerde) zei dat we maar een kreupelheidsonderzoek moesten laten doen. Uit het kreupelheidsonderzoek (die weer een andere dierenarts deed) kwam niks, behalve dat ze na de buigproef links voor kreupel liep, wat volgens de dierenarts niks uit maakte. En hij wou ook niet zien hoe ze onder het zadel liep (had op dat moment een boomloos testzadel). De dierenarts zei dat ze me voor gek hield en dat ik maar gewoon weer moest gaan rijden. Mijn ouders natuurlijk helemaal opgelucht dat er niks aan de hand was/is. Maar ik niet. Nu na een maand loop ze nog kreupel en ik weet het gewoon niet meer..
BALEN dus!!
diana1 schreef:Even een rare vraag hoor Siobhaun,
Hadden ze in Breda wel de High Wither binnen gekregen?