Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Odi schreef:Lees het topic nu pas. Veel verhalen heel herkenbaar, de negatieve dan. Als je er iets aan hebt wil ik best mijn verhaal op de mail voor je zetten met mijn adresgegevens erbij. Mocht je hier interesse voor hebben PB mij je email adres.
Mrijn schreef:Ik be ook nog steeds bijzonder blij met met equilibre. Hij is nu op een ander paard pas gemaakt en hij ligt uitstekens. Hebben jullie ook ervaring met Jessica? Ik kan me haast niet voorstellen dat zij zo'n ravage achterlaat.
russel schreef:Mrijn schreef:Ik be ook nog steeds bijzonder blij met met equilibre. Hij is nu op een ander paard pas gemaakt en hij ligt uitstekens. Hebben jullie ook ervaring met Jessica? Ik kan me haast niet voorstellen dat zij zo'n ravage achterlaat.
Maar het gaat dus over onze Inge Zwan en dat weet je Mrijn. Jij hebt mijn zadel die het uit zag alsof hij net uit de doos kwam voor 1100 euro kunnen kopen en weer kunnen inruilen voor die prijs, die is weer verhandeld voor de nieuwprijs, dat kunnen wij beiden wel bedenken.
Die Wispelaere pastte ook niet op jouw paard, dus fijn dat het door die "service" want het heeft hun wel geld opgebracht, jouw een ander type zadel wat wel passend is, kennelijk dus niet zo groot en compact als de wispelaere, heeft opgebracht.
Het is juist de wispelaere die zoveel problemen geeft.
Ik denk dat jij blij mag zijn dat Inge die Jessica in de armen heeft genomen, anders zat jij nu met een zadel dat je niet kon inruilen bij Inge, want volgens Inge past alles altijd en ligt het aan je paard als het ineens niet past, dat hij bv in 2 weken tijd zo drastisch is veranderd dat het niets met haar te maken heeft.
Ik zie haar nog de dam afracen en uit het raam een niet passend dekje gooien...Nadat ze in de vrieskou 3! uur heeft laten wachten en na mijn telefoontje steeds onderweg was en er zo meteen aan zou komen...
![]()
Wij in dit topic hebben alle recht om boos te zijn. Want zo werkt het nl niet.
Ik zal je sterker vertellen ik had een zadel via Superhorse en dat lag ook niet jofel, heb het een jaar in bezit gehad, wederom netjes verzorgd gehad, maar doet er niet toe, maar ze was al een keer komen kijken en na het 2e belletje zag ze dat het idd beter kon liggen, ze heeft mij toen een compleet nieuw zadel gegeven, met een speciaal op maat gemaakte boom voor mijn paard. 100 euro bijbetaald omdat de boom speciaal was ontwikkeld...DAT is pas service! Chappeu!
En niet de schreeuwmailtjes en totale ontkenning van onze Inge. Voor mij is 1995 een hoop geld en een verliespost van bijna 900 euro evenzo.
Het is een genot om met een passend zadel te kunnen rijden en gelukkig, ,maar helaas pas veel te lang later kan ik dat nu ook. Dit zadel is het tegenover gestelde van de Wispelaere.
Want Inge had moeten toegeven dat haar zadelassortiment niet op elk paard past en ze roept dat de Wispelaere op elk paard past. Een lang en groot zadel...dus dat zou ze moeten weten.
Lola96 schreef:Dit topic gaat over de equilibre? Volgens mij vroeg de TS positieve en negatieve reacties over Equestor, met name de de Whispelaere.
Nou die heeft ze gehad toch?
Russel, ik kan me heel goed voorstellen dat je kwaad bent, ik was ook des duivels toen Inge me een zadel wou aansmeren dat niet past. Voor de meeste onder ons is 2000 euro heel veel geld! Ik heb het gelukkig terug gekregen maar weet niet wat ik had gedaan als ik in de schoenen van Russel zou staan, ik vermoed dat ik minder mild zou zijn!
Ik hoop voor de paarden dat die Jessica het beter doet want Inge is een prutser, ik zie mijn paard nog wegrennen als ik met het zadel aankwam.
Odi schreef:Bij mij is de boosheid ook wegge-ebt. Maar als ik er aan terugdenk.
- Voor 1000 euro mijn zadel ingeruild (850 euro verlies)
- Voor 300 euro aan bontsjabrakjes uitgegeven omdat deze dekjes in eerste instantie verlichting gaven.
- Voor 500 euro aan revalidatiekosten
- Reiskosten om naar het noorden te rijden
- Kosten Jessica die nog een keer langs is geweest
- Kosten zadelmaker die ik nog een keer apart heb laten komen om een onafhankelijk mening te krijgen
- Al een jaar niet meer gereden ivm. revalidatie