Hebben momenteel een Wb3, Wb4 en heb zelf een Ultimate II (te koop)
verder al Dynamic dressage, ultimate D en zo nog wat modellen gehad.
de zadels zitten gewoon heerlijk, en ook geen problemen mee op het paard, zoals sommigen beweren dat je paard ermee naar de knoppen rijd

tuurlijk als het zadel niet past, maar dat kun je wel met elk zadel doen, daar hoeft het niet persee een hulsebos voor te zijn

laatst is hulsebos nog bij ons geweest, zadels moesten opgevuld en even nagekeken worden, en 1 gekeken of hij op mijn paard gemaakt kon worden.
ik was er erg tevreden over, helaas paste het zadel dat ik voor ogen had niet op mijn paard, en was er ook niet op te maken (ja voor een hoop geld en dan nog geen garantie dat het 100% zou passen) en dat zei hij dus ook eerlijk.
smeerde me verder geen nieuw zadel aan of wat dan ook, en gaf goed advies welk zadel ik voor mijn paard en mij zou moeten hebben.
nam goed de tijd voor ons, en bovendien hoefde ik verder niks te betalen.
dus nee ik was erg tevreden!

ben nu opzoek naar een nieuw zadel voor mijn paard, een Hulsebos Wb3, ja ik blijf gewoon bij hulsebos dus

, die bied volledige ruggengraat vrijheid!!
.
... Haar gedrag sprak boekdelen, had net zo goed een ander zadel kunnen zijn, echter was dit niet het geval. Ik ben in ieder geval blij dat ik van die Hulsebos af ben