WOW zadel bruin, wie heeft er een?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: WOW zadel bruin, wie heeft er een?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 23:43

unamie schreef:
Pipo schreef:
Ik kijk iets meer naar de springsport dan de dressuursport, maar daar zijn de paarden echt lekker los in het lijf, met een normaal zadel Knipoog

Lossigheid en de springsport Nagelbijten / Gniffelen
vandaar dat ze nooit durven draven

Ik weet niet waar jij komt, maar hier draven ze gewoon hoor Haha!

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 23:46

unamie schreef:
Laurens van Lieren is toch geen ANKY Clown

Anky, Imke enz. was het rijtje... Daar hoort Laurens dan toch bij, neem ik aan.

CaylinnMae

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 07:08

Aimee schreef:
unamie schreef:
Dit zeggen meestal mensen die er nog nooit 1 van dichtbij hebben gezien
laat staan dat ze er opgezeten hebben Clown

Klopt Haha!
Ik ben eigenlijk behoorlijk verbaasd dat hier allemaal mensen uit het bruintuigtopic posten mbt dit zadel, aangezien ik daar korte tijd geleden nog voor gek verklaard werd, want dit zadel is zo raar en lelijk Verward Clown

Ik geloof dat ik daar een beetje 'schuldig' aan ben Nagelbijten / Gniffelen Ik heb sinds februari een bruine WOW namelijk Haha!

unamie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 08:01

Ullwinn schreef:
Ik geloof dat ik daar een beetje 'schuldig' aan ben Nagelbijten / Gniffelen Ik heb sinds februari een bruine WOW namelijk Haha!

Dan zit jij dus ook zo bovenop die gebakken lucht....en ook nog eens bruine lucht.... bevalt dat Clown

Welke kleur heb jij?

CaylinnMae

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 10:23

Die gebakken lucht zit heerlijk Haha! En het ligt super op mijn paard (die nu helaas verkocht is)
In het voorjaar laat ik hem aanpassen voor mijn dan 3 jarige Ja Ik heb helemaal niet de
ervaring dat het 'bovenop' je paard ligt en dat je geen contact meer met je paard hebt.
Maar het vullen is dan ook een vak apart (heb daarom Arie ook laten komen Haha!)

Mijn WOW komt van Ebay Bloos Maar ik heb eerst heel goed gezocht naar informatie over welke
panels ik het beste kon hebben, voordat ik daar mee ben gaan bieden Ja

Dit is mijn WOW:
http://i201.photobucket.com/albums/aa22 ... 100040.jpg

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 11:01

Ullwinn schreef:

Nee, jij had 'm al toen ik nog bij dat bruintuigtopic kwam en daar voor gek verklaard werd.

Ezmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 11:46

Aimee schreef:
unamie schreef:

Klopt Haha!
Ik ben eigenlijk behoorlijk verbaasd dat hier allemaal mensen uit het bruintuigtopic posten mbt dit zadel, aangezien ik daar korte tijd geleden nog voor gek verklaard werd, want dit zadel is zo raar en lelijk Verward Clown

Hij is nog steeds lelijk. Maar ze zitten wel lekker Knipoog

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 12:01

Ezmee schreef:
Hij is nog steeds lelijk. Maar ze zitten wel lekker Knipoog

Kennelijk kun je daar nu wel overheen stappen, terwijl voorheen het uiterlijk van het zadel juist zo belangrijk was. Blijft apart dat ik om diezelfde stelling enkele maanden geleden voor gek verklaard werd.

Ezmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 12:07

Och gaan we weer. Aimee mensen kunnen ook veranderen. Denk dat ik weer genoeg heb gezegd. Ze zien er niet uit, en dat blijft zo. Maar het maak het weer goed doordat ze lekker zitten.

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-08 12:16

Aimee schreef:
unamie schreef:

Klopt Haha!

ik vind het nog steds niet mooi. echter ales is al geprobeerd voor Luna, en dit is mijn laatste hoop....

Precious20

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 12:16

Ochja wat doet het uiterlijk er nu toe als je paard er beter van kan worden?

Ik hoop over een goede maand mijn (zwarte weliswaar Knipoog ) Wow te hebben. Het is idd een oerlelijk zadel maar voor de rug van mijn paard wil ik me daar best over zetten hoor!
En zoooo lelijk als in het hele begin zijn ze al niet meer. De nieuwere zadels hebben die naden op de zweetbladen al niet meer, dat scheelt ook al veel, vind ik.

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-08 12:16

Pipo schreef:
Op zich vind ik dat niet bijzonder Unamie, want ik vind KN ook voor geen meter zitten Haha!
Een fatsoenlijke zadelmaker, moet gewoon een zadel op maat kunnen maken. Ook bij een moeilijke rug. Maar goed, ik koop geen paarden met een moeilijke rug .

tot nu toe is het anders niemand gelukt om op mijn pony een zadel goed te krijgen....

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-08 12:19

zou het trouwens fijn vinden als we een beetje ontopic blijven, ik heb dit topic gestart omdat ik benieuwd ben wie er een bruine wow heeft of gaat kopen...niet voor allerlei discussies over of het beter is of niet en of ze lelijk zijn of niet

@unamie: belooft voor mij an ook weinig goeds, aarie komt volgende week bij mij. ben bang dat er met de feestdagen en al pas in het nieuwe jaar en zadel is...God, dan ben ik gewoon al een jaar aan het tobben!

Ezmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 12:44

Ben zelf wel benieuwd of ik er andere kussen onder moet laten zetten.

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-08 12:48

ik vind inderdaad het nieuwe model erg moo, gewoon een normaal zweetblad. Ik vond die naden idd het lelijkste en die zijn er nu niet meer

Ik wil denk ik donkerbruin en dan n mooi biesje in een andere kleur. wat voor soort bruin heb jij gekozen unamie?

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 12:55

Precious20 schreef:
Ochja wat doet het uiterlijk er nu toe als je paard er beter van kan worden?

Dat was dus ook altijd mijn punt Haha!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 14:28

ik heb dus wel een paard gekocht met een moeilijke rug... Clown
en ik heb vorig jaar toen ik ten einde raad was zo ongeveer op advies een WOW aangeschaft, speciaal voor die moeilijke rug en ik het er echt geen moment spijt van gehad...
dan maar niet zo mooi misschien, mijn paard werd er een stuk blijer van en ik dus ook...

Ezmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 14:35

Zo is het Ellis du sik snap eigenlijk niet waarom Aimee met mij in discussie wilt Lachen Ik heb een moeilijke rug zelf ik merk dat ik zeker op het paard mijn rug ook een soort ontlast. Voor mij erg fijn en tevens voor het paard.

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-08 14:54

precies mijn prbleem: ik heb ook een paard gekocht met een moeilijke rug. streker nog, zelfs arie wist niet of het wel echt ging lukken om een WOW erop te krijgen. Mocht het lukken, dan heb ik een zadel dat 2,5 zoveel heeft gkost als mijn hele paard, maar achja, dan kunnen wel zowel paard als zadel een leven lang mee hopelijk Haha!

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 14:57

Ezmee schreef:
Zo is het Ellis du sik snap eigenlijk niet waarom Aimee met mij in discussie wilt Lachen Ik heb een moeilijke rug zelf ik merk dat ik zeker op het paard mijn rug ook een soort ontlast. Voor mij erg fijn en tevens voor het paard.

Wat heb ik te maken met de post van Ellis en waar ga ik met je in discussie?
Ik vind het gewoon frapant en het is een feit dat jullie me voor gek verklaarden, daar valt niet over te discussiëren.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 15:19

Je zaagt er een beetje over door. Ze hebben uit eindelijk het licht gezien, wees blij.

CaylinnMae

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 15:27

Je kunt zelf kiezen of je 'normale' zweetbladen wilt hebben of die met de stiknaden,
heeft verder niets met 'nieuw' of 'oud' model te maken. Ik vind ze eigenlijk helemaal
niet lelijk, maar goed, wie ben ik? Haha!

Aimee, ik werd ook voor gek verklaard, maar dat moet toch niets uitmaken? Ik rijd er
fijn mee met mijn paard, dan is dat toch het enige dat belangrijk is Ja

En dat iemand zich bedenkt en er toch één koopt is alleen maar fijn *LOL*

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-08 15:28

ik vind inderdaad dat je op dit moment weinig toevoegt aan dit topic imee. heel fijn dat je je gelijk gehaald hebt, daar is het nu dus klaar mee. Je hebt zelf geen bruine WOW en daar ging het mij om, om ervaringen met bruine WOW zadels. Ik heb er niks aan als je hier je gelijk wilt komen halen, dus grag ontopic weer, voor de tweede keer van vandaag

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-08 15:31

@claudia:

o, ik dacht toch echt op de site een wat nieuwer model gezien te hebben, die schijnbaar ook een iets diepere zit heeft.Maar dan heb ik het misschien verkeerd begrepen.

Ik vind dat iig echt wel een mooi zadel. Toen ik een jaar geleden ging kijken voor een nieuw zadel, kwam ik alleen maar de zadels tegen met die naden op het zweetblad. Dat vond en ind ik nog steeds niet mooi. alhoewel je er toch opzit. Maar ik kijk ook graag naar m spullen Haha!

Dus toen ik deze zag, was ik wel blij. Ik ben zooo benieuwd welke kleuren bruin er allemaal tekiezen vallen. En dan uiteindelijk maar hopen dat je de goede kiest. op een staaltje is het toch anders dan als je dr een heel zadel van hebt

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 18:05

het ging mij in ieder geval niet om een discussie, maar om even te laten weten waarom ik mijn Wow heb aangeschaft...
Ik was echt nooit van plan om zo'n zadel te kopen, had me er ook nog nooit in verdiept, maar als je het echt niet meer weet en iemand komt met een mogelijk oplossing grijp je die aan...

Mijn Wow is inmiddels aan het bijkomen van onze 'achterover-blubbel-greppel-duik' bij unamie... Clown
Hij is schoongemaakt door Unamie haar dochter en door Arie helemaal nagekeken, ondanks dat 'ie met paard en al ondersteboven in de sloot heeft gelegen (met mij ertussen) en echt vol met zwarte bagger zat schijnt 'ie dus echt helemaal niks te mankeren, gelukkig maar!
(is het zadel beter af dan ik... Clown )