Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 17:47

xLiez schreef:
Weet iemand wat het ongeveer kost om iets te bestellen op de lemieux site en het dan naar nederland te sturen? Of gaat iemand toevallig nog bestellen haha

Ik wil toch heel graag de heritage square brown hebben maar twijfel zo over de kosten die er nog overheen komen. Dekje is £39,95 (dus 53,23 euro).

Ik werk in de ruitershop. Wij kunnen voor klanten, bij leveranciers, specifieke producten bestellen. Misschien kan jij dat ook vragen, bij de dichtstbijzijnde ruitershop?

Granoek

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 17:57

Ik had een dekje van 32£ Met 13£ verzending, 7£ import charges en dan nog 9£ btw

Was uiteindelijk in totaal iets van 60€ kwijt

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 18:06

Hier had ik met Black Friday 2 dekjes besteld in Engeland. Is DPD het pakket kwijt en lemieux gaat pas begin januari open. Enorm spijtig dus, had de heritage collectie besteld.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 18:18

Afbeelding
Voor wie nog een match zoekt met de champagne
Shirtje is een baselayer van ps of sweden!

manonnevot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 19:27

Weet iemand hier toevallig of de thyme collectie van PS bij de sage past?

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 21:53

manonnevot schreef:
Weet iemand hier toevallig of de thyme collectie van PS bij de sage past?

Ik heb een mouwloos shirt in thyme van ps of sweden maar die past qua kleurlijn niet bij de sage.

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 22:22

Granoek schreef:
Ik had een dekje van 32£ Met 13£ verzending, 7£ import charges en dan nog 9£ btw

Was uiteindelijk in totaal iets van 60€ kwijt

Mm komt dus nog best wel wat over heen. Zo jammer dat we in nederland die heritage collectie niet kregen.

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 22:38

Weet iemand of de Carbon Mesh dekjes, standaard collectie zijn van LeMieux?

Deempjexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 00:14

De dijon op mijn vos. Ik vind hem zo gaaf staan! Vind alleen de liberte col vind ik wel echt tegen vallen. De col is zo wijd :?

Afbeelding

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 06:04

Deempjexxx schreef:
De dijon op mijn vos. Ik vind hem zo gaaf staan! Vind alleen de liberte col vind ik wel echt tegen vallen. De col is zo wijd :?

[ [url=m/WDf7IA.jpg]Afbeelding[/url] ]

Off topic maar je neusriem lijkt hoog te zitten. Op foto ligt die tegen het jukbeen aan .

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 12:40

Deempjexxx schreef:

Zou bijna willen zeggen.. wil je ruilen? Die hals van de Liberté met rits is juist weer enorm strak en ik had liever die met col gehad. Ligt nu ongebruikt thuis te liggen in het zakje. Zo zonde. |(

Deempjexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 19:31

Lukasje schreef:
Deempjexxx schreef:

Off topic maar je neusriem lijkt hoog te zitten. Op foto ligt die tegen het jukbeen aan .

Ligt aan de hoek van de foto, want dat zit hij niet.
Mijn merrie loopt zo het fijnste, heb ook een rambo micklem dus echt ‘lagere’ neusriem maar dat vind ze dus absoluut niks.

Celebi schreef:
Zou bijna willen zeggen.. wil je ruilen? Die hals van de Liberté met rits is juist weer enorm strak en ik had liever die met col gehad. Ligt nu ongebruikt thuis te liggen in het zakje. Zo zonde. |(

Haha, welke maat heb je van de base layer? Vind de base layers ook niet alles trouwens maar wel beter als deze met col :')

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 21:22

Suus__ schreef:
Weet iemand of de Carbon Mesh dekjes, standaard collectie zijn van LeMieux?

Volgens mij wel ;)

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 15:45

Dit is hoe de Liberte Rollneck bij mij past. Na aanleiding van dit topic had ik een M gekocht terwijl ik in gewone baselayers een S heb.

Afbeelding
Afbeelding

De kol vind ik ideaal omdat ik geen fan ben van iets wat super strak om mijn nek zit, zeker tijdens het rijden. Hij zit bij de mouwen en taille iets losser maar in de winter komt er toch vaak nog een thermo shirt onder. De mouwen en aan de onderkant is die iets lang maar als je je duim in dat gaatje doet past het prima.

Afbeelding
Ter referentie dit is hoe een gewone baselayer maat S bij mij past. Dus ik zou inderdaad ook aanraden om bij de liberte kol een maat groter gaan als wat je normaal in een gewone baselayer hebt.

Deempjexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 23:39

Plop1997 schreef:
Dit is hoe de Liberte Rollneck bij mij past. Na aanleiding van dit topic had ik een M gekocht terwijl ik in gewone baselayers een S heb.

[ [url=m/5YWPay.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dHGjH5.jpg]Afbeelding[/url] ]

De kol vind ik ideaal omdat ik geen fan ben van iets wat super strak om mijn nek zit, zeker tijdens het rijden. Hij zit bij de mouwen en taille iets losser maar in de winter komt er toch vaak nog een thermo shirt onder. De mouwen en aan de onderkant is die iets lang maar als je je duim in dat gaatje doet past het prima.

[ [url=m/95TWMR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ter referentie dit is hoe een gewone baselayer maat S bij mij past. Dus ik zou inderdaad ook aanraden om bij de liberte kol een maat groter gaan als wat je normaal in een gewone baselayer hebt.

Wat zit die baselayer jou mooi joh! Ik heb van beide maat S, alleen vind ik de baselayer bij de armen strak en bij mijn buik weer wat te los. Hij gaat zo rimpelen. Bij de liberte net zo :(

Pally

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 23:52

Ik heb mijn Verona vest binnen. Wat een heerlijk ding zeg! <3 Nu nog wachten op mijn dekje.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 00:00

Deempjexxx schreef:
Haha, welke maat heb je van de base layer? Vind de base layers ook niet alles trouwens maar wel beter als deze met col :')

Alle versies gewoon een S!

ava_krause

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 00:47

Hier de normale baselayer in maat S: ik ben 176 lang. Ik vindt het zo'n fijne stof om in te trainen!

Afbeelding

Afbeelding

Cera_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 12:55

De liberte baselayer in oak. Persoonlijk vind ik de standaard baselayers een te dunne stof hebben dus ben juist heel blij dat ze de liberte hebben (alleen nu moeten ze nog een zwarte uitbrengen :') ). De stof is zeker dik en iets lastiger met aan trekken maar de pasvorm is dan wel weer prachtig. Ik heb een maat S, en heb normaal ook een S. Mocht je twijfelen zou ik inderdaad wel een maatje groter doen.
Ik draag overigens het ritsje standaard tot halverwege dus ik heb geen last van de smalle kraag.
Afbeelding

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 16:02

Ik kom even binnenvallen heb mijn eerste lemieux dekje binnen.

Wie heeft deze ook en welke bovenkleding heb je erbij?

Afbeelding

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 16:41

Prachtig Thirza! <3 Ik rijd niet, dus geen kleding van Lemieux, kan je daar dus niet bij helpen.

Hier vandaag voor mijn verjaardag de Suède Dijon gekregen *\o/* Zo blij mee. Vanavond even op m'n pony leggen en foto maken.

Anton90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 22:19

Thirza schreef:

[ [url=m/cx76vn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dekje is prachtig vooral icm jou zadel maar de beugels vind ik een beetje vloeken bij het dekje.
Maar dat kan ook door de foto komen natuurlijk.

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 22:23

Anton90 schreef:
Thirza schreef:

[ [url=m/cx76vn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dekje is prachtig vooral icm jou zadel maar de beugels vind ik een beetje vloeken bij het dekje.
Maar dat kan ook door de foto komen natuurlijk.

Ik vind juist de beugels heel goed matchen door het roze gouden randje die het dekje heeft. Het dekje past echt perfect bij je zadel en je schimmel! <3

Anton90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 22:24

:= oups…

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 22:31

Afbeelding

Musk op mijn valkje, geruild met een stalgenootje <3