Ik ben op zoek naar een tweedehandse Cheyenne maat 1, grote voorkeur voor drytex ivm gewicht.
Mocht iemand iets hebben liggen of weten

Ik zit in het zuiden tussen Nijmegen-Den Bosch maar bereid om te reizen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daphneeeej schreef:Hier heel erg fan van mijn Startrekk espaniola. Ik rijd er zelf mee met een grandeur pad maar durf hem met mijn Hidalgo kussens ook wel zonder pad te rijden. Vind de startrekk kussens niet zo bijzonder geweldig.
kosseh schreef:Ben ik weer met een vraag
Van de week is m'n nieuwe pad geleverd.
De inlages die we bij de andere pads gebruiken passen er allen niet mooi in, helaas.
Iemand een idee welke er mooi inpassen? Of hoe dit op te lossen?
Het is het katoenene Kifra Pad
[ [url=m/njr94U.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QFTcxR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vind het wel echt leuk staan. Normaal hebben we alleen zwart of bruine pads.
[ [url=m/hyG8PW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jetta schreef:GGFJ, het ligt ook wel aan het rugmodel van je paard. Heb je een ronde beer met een geultje op de ruggegraat, dan is een speciale pad met inlages niet altijd nodig bij een Startrekkzadel. Maar het is een kwestie van uitproberen en ook de kussendikte kan mee gevarieerd worden, in ieder geval bij mijn western commander van Startrekk. Verder: topkwaliteit zadels van mooi en stevig leer.
siskeh schreef:Ik vind de Edix semi-boomloos redelijk vergelijkbaar met de Startrekk met grote verschil dat de Startrekk dressuur echt een flinke hoeveelheid kussen heeft terwijl Edix hele kleine platte, korte kussens heeft.
Mandy_89 schreef:.....vind die stabiliteit van de fenders erg fijn, maar vind de beugels zijn zo breed en glad. Rijd nu ook met smalle jodpurs, zou een "stoerder" model rijschoen met dikkere zolen en meer profiel dit verhelpen?