Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
meiske1577 schreef:Zijn er hier ook mensen die het bontje van Lemieux hebben in combinatie met een dekje en die de lusjes door het gaatje in het bontje halen en zo aan de ring van het zadel vastmaken?
Hoe bevalt dit?
Renee_S schreef:8ik ben jaloers!!
De burnt copper en mustard blijven ook echt favorieten van mij. Helaas niet zo’n match op mn fjordsel![]()
Ik heb nu de olive, burgundy, benneton, zwarte loire en witte loire
MyChoice schreef:Renee_S schreef:8ik ben jaloers!!
De burnt copper en mustard blijven ook echt favorieten van mij. Helaas niet zo’n match op mn fjordsel![]()
Ik heb nu de olive, burgundy, benneton, zwarte loire en witte loire
De mustard niet nee, maar de burnt copper heeft een stalgenoot met fjord laatst geleend en dat stond juist heel mooi!
kimwilliam schreef:iemand bekend met de zadelonderlegger met pads?
ik heb nu een bontje maar die wordt steeds heel erg vies en zag toen zonder bont.
ZoeyDercks schreef:Ik hoop dat de Chili niet te veel op de Berry lijkt, want heb m net gepreordert met de Hunter erbij en misschien nog 1 of 2... Mijn collectie begint gestaag te groeien.
Ik heb er nu 8! De Olive, Blush, Berry, Blueberry, Cornblue, Limegreen, Turquoise, Orange.
En ik wil de Chilli, Hunter, Benetton, Blackcurrant, Green, Teal en de Plum ook nog...