Ik heb net een tweedehands Barefoot Arizona opgehaald, super blij mee!
Gaat morgen meteen mee naar de paardjes

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mindful schreef:hoihoi, ik heb de wollen seatsaver binnen. Wie weet hoe die vast moet aan het zadel? Ik heb zitten zoeken en denk juist te zitten? Tussen zadel en kussens? Juist?
Kitty_ schreef:thnx!!pluche_pluus schreef:Liever niet, zoals Kwetal zegt beschadig je dan je zweetblad. Vooral bij vetleer zie je dit erg, hij is nu nog te nieuw om dit te doen.
Hoe duur zijn die biotan beugelriemen? Iemand nog suggestie voor verkoop punt?
Zal een setje maar op voorraad moeten houden
Ik heb je een PB-tje gedaan, aangezien mijn post anders waarschijnlijk verkoop gerelateerd gezien wordt
jokari schreef:mindful schreef:hoihoi, ik heb de wollen seatsaver binnen. Wie weet hoe die vast moet aan het zadel? Ik heb zitten zoeken en denk juist te zitten? Tussen zadel en kussens? Juist?
Jep. Jij bent zeker naar de winkel geraced zodra je bericht kreeg ? Weer geen kans om dat ding op de foto te zetten.
Op de Ghostpagina van Don staat een foto van een seatsaver bevestigd op een zadel, maar ik krijg de link niet gekopieerd met mijn foon.
TinePine schreef:@kitty. Hoe lang zijn de beugelriemen biothane die jij verkoopt? Ik had ooit een setje bij een test ghost, maar die waren voor mij veel te kort. Ik overweeg biothane aan te schaffen, maar ik twijfel dus vanwege de lengte. Ik ben zelf 1.88 lang met lange benen. Ik heb nu extra lange van Wintec. Maar die zijn blauw en ik heb een zwart met bruine ghost nu dus dat wil ik wisselen.
Kitty_ schreef:TinePine schreef:@kitty. Hoe lang zijn de beugelriemen biothane die jij verkoopt? Ik had ooit een setje bij een test ghost, maar die waren voor mij veel te kort. Ik overweeg biothane aan te schaffen, maar ik twijfel dus vanwege de lengte. Ik ben zelf 1.88 lang met lange benen. Ik heb nu extra lange van Wintec. Maar die zijn blauw en ik heb een zwart met bruine ghost nu dus dat wil ik wisselen.
Ik zal ze even voor je opmeten. Ik ben zelf 1.81 en heb nog een paar gaatjes over....