Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Blacky94 schreef:Ik heb wel het idee dat mijn telefoon het dekje op de 1e foto iets "feller" gemaakt heeft qua kleur. Op de 2e ligt ie tussen de ES Wild Rose en ES Anemone in
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
ivy_power89 schreef:Maar even he....
Als je dan al zo twijfelt, wel of niet, waarom haak je dan niet gewoon af?
Of is het kopen om te kopen?
Sorry... ben de party pooper whahaha
Voor mij is het echoooooooo op mn bankrekening. Ik heb bizar veel kosten gehad, dierenarts vooral... en net een nieuw zadel en de tweede komt vrijdag ("gelukkig" heb ik 3 zadels te verkopen...)
Ik ben met de party van hypostore even vreemd gegaan en heb een eskadron dekje gekocht, waar ik de kwaliteit verassend goed vind!
Maar ik ga gewoon echt niets meer kopen voorlopig
ivy_power89 schreef:Maar bij twijfel niet doen is mijn motto.
Ik moet echt direct hebben van JA! die vind ik vet
DinkeyGirl schreef:ivy_power89 schreef:Maar bij twijfel niet doen is mijn motto.
Ik moet echt direct hebben van JA! die vind ik vet
Bij mij kwam de twijfel niet doordat ik hem niet gaaf vind maar of ik de korting hoog genoeg vind en of ik ook nog andere uitgaven heb gedaan. Aangezien het een vrij nieuwe kleur is verwacht ik dat hij er nog wel even zal zijn dus dan kan ik hem met de oktober sale of kerst ook nog wel kopen, misschien zelfs met een betere korting.
Ballard_L schreef:Ik werk bij EJ en pohh die nieuwe kleuren van ES zijn echt mega mooiheb alleen de beschermers nog gezien, ben heel benieuwd naar de dekjes!