Allang niet meer gereageerd/bijgelezen in dit topic (iets met zwanger/bevallen ) Maar nu ben jk weer terug in shape dus wil graag de ps rijbroeken bestellen, maar zo raar.. op de website staat 3 voor 79 euro, en in de mail staat 2 voor 79.. als ik er 4 neem, dan pakt hij niet twee keer 79 euro.. is dat standaard?
Denk dat de dusty wine ook mega mooi gaat zijn op mn schimmel, die pak ik vandeweek een keer (als het niet zo warm is)
Maritjuh2000
Geplaatst: 12-07-22 20:34
Redelijk nieuw op dit topic en tot nu toe stille meelezer hier. Vandaag mijn 3 ps of sweden dekjes binnen gekregen van the horselet. Teal blue in springen en dressuur en burnt orange in springen. Weet iemand een bijpassend shirt voor de teal blue?
Mijouxx
Geplaatst: 13-07-22 09:38
SharonIndezz schreef:
Denk dat de dusty wine ook mega mooi gaat zijn op mn schimmel, die pak ik vandeweek een keer (als het niet zo warm is)
Jaaaa !! Hier heb ik hem vd week er op gehad
Mijouxx
Geplaatst: 13-07-22 09:39
SharonIndezz schreef:
Heel blij met de wine op mijn (super smerige ) schimmel
Hier ga ik toch afscheid nemen van een deel van mijn spullen, paard heeft een blessure en gaat verder in de fokkerij, volgende sets mogen van mij weg (alles is maar 1 x gebruikt):
- Merlot Crystal Gold, dekje +bandages maat Full (E95,-) - Evening Haze, dekje + bandages maat Full en bodywarmer maat L (E200,-) - Golden Brass, dekje + bandages maat Full (E85,-) - PS of Sweden Hunter Green Suede, maat Full (E75,-)
Alles in nieuwstaat, mogen weg voor een goed bod.. Foto's moet ik nog even uploaden..
Anneloes___M
Geplaatst: 13-07-22 14:13
Famke0506 schreef:
Als er ooit iemand zijn Equestrian Stockholm White bordeaux full dressuur wil verkopen, houd ik me aanbevolen. Graag geen fantasieprijzen [ [url=m/N6MEGa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Je mag mij wel pb sturen
annaxmaex
Geplaatst: 13-07-22 14:18
Anneloes___M schreef:
Famke0506 schreef:
Als er ooit iemand zijn Equestrian Stockholm White bordeaux full dressuur wil verkopen, houd ik me aanbevolen. Graag geen fantasieprijzen [ [url=m/N6MEGa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pakketje van Thehorselet is binnengekomen en gister al met de dark mauve gereden. Foto vergeten oeps.... En de teal blue ligt mooi in de kast.
Had ook de annie half zip in petrol besteld en wauw wat een mooie stof. Voor nu te warm maar voor de winter. Zat echt mooi aangesloten en lekkere stevige stof. Heel blij mee!