Hieperdi schreef:Heeft er iemand hier ervaring met het bitloze hoofdstel Nalanta? Hoe valt deze qua maat?
Ja, ik had een Full en vond m netjes qua maat. Wel een paard met redelijk breed hoofd.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hieperdi schreef:Heeft er iemand hier ervaring met het bitloze hoofdstel Nalanta? Hoe valt deze qua maat?
Waidida schreef:Mijn bridlefitter zegt wel dat de foto's van websites niet altijd even goed zijn. De hoofdstellen passen vaak ook niet of zijn niet juist aangepast. Dat het dus op een bepaalde manier op foto staat wil dus niet altijd zeggen dat het ook zo hoort.
Saaams schreef:Bestaan er naast de micklem nog meer kwalitatief goede hoofdstellen die je zowel met bit als zonder bit kan inzetten?
Ik gebruik nu de micklem. Maar zou ook wel iets willen proberen met hoge(re) neusriem. Dat zal een andere druk geven. (Meer of minder idk?)
De Trust falsterbo staat op mijn verlanglijstje maar ik hoor daar weinig verhalen over en dan is die flink kostbaar.
manzano schreef:Oh ik heb er een liggen en die is totaal niet stug. Integendeel. Mijn Micklem die ik had was vele malen stugger.