Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wereld schreef:Duhelo schreef:@Nickyu: kun je iets fabriceren, gewoon een westerngesp zeg maar, met twee stukjes singelstoten aan. (singelstootjes door de gespen van mijn fra, westerngesp aan de riemen van mijn arizona, et voila, een voldoende lange FRA westernsingel, kan ik een kortere singel bijkopen voor aan de london, paard is vermagerd)
(of moest iemand geinteresseerd zijn in een FRA van 100 cm, zodat ik een westernfra en een gewone fra kan kopen?)
Ik heb laatst een foto gezien van iemand die een beugelriem had, gesp erafgehaald en aan die kant ook gaatjes gemaakt en dan door het oog van de singel van zijn westernzadel, ik ga even foto zoeken moment..
Yes, foto gevonden.. Is dit een idee, of mischien begrijp ik je verkeerd en is dit niet wat je bedoelde..![]()
[ Afbeelding ]
Ik vond dit in elk geval heel slim bedacht, en zo kun je 1 singel gebruiken voor beide zadels..
DubbelDun schreef:@duhelo: je hebt verschillende soorten 'converters' van engels naar western en andersom. Hier wat voorbeelden
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Kimbeerly schreef:Ik heb een Barefoot London, heb er nu 2 keer mee gereden. maar kan er echt niet fijn in zitten, ook vind ik dat de zweetbladen wel erg lang zijn vergeleken bij mijn benen. Hebben meer mensen hier last of heeft iemand tips?
Duhelo schreef:dat zou te doen zijn, waar zou ik die kunnen verkrijgen?