Waarschijnlijk kwaliteit, maar ook wel een stukje naam denk ik
Benfan
Geplaatst: 02-12-15 20:55
Ik denk een klein beetje kwaliteit (20%) en verder alleen maar naam (80%)
dieseltje09
Geplaatst: 02-12-15 21:59
700 euro voor een hoofdstel dacht het niet
Iemand bekend met dit hoofdstel eigenlijk de Mark Todd Performance Figure of 8 Bridle? Ziet er ook wel aardig uit, mexicaan maar dan zonder die ringentjes en zo te zien een anatomisch kopstuk.
Vergeet ontwerp/ontwikkeling e.d. niet. Dat kost ook geld wat terugverdiend moet worden (geldt ook voor de Micklem hoofdstellen). Verder ongetwijfeld een goede leerkwaliteit, maar het overgrote deel de merknaam. 700 euro vind ik namelijk belachelijk veel voor een hoofdstel
Fairfax is wel superspul. Die singels zijn ook top. Die staat stiekem ook op mn verlanglijstje haha. 700 is een hoop geld maar er is wel over nagedacht. Ah en naam zal er ook bijzitten. Aan de andere kant als sommige met gemak 600-800 voor een val betalen, dan vast ook voor een hoofdstel. Uiteindelijk zijn daar ook klanten voor. Niet de gemiddelde gebruiker denk ik
dieseltje09
Geplaatst: 03-12-15 10:49
Hier trouwens wat foto's van 700 euro aan hoofdstel:
Oi, € 700 voor een hoofdstel? Nou, daar durf ik echt niet mee te rijden Hij zal maar met z'n bakkes langs een tak gaan in het bos. Op de teugel staan. Aan de balk schuren. OMG er zal maar een muis in je zadelkast komen Nee, totale hysterie want dan is er 700 euro verpoerd. Ik vond de Micklem duur zat
Ik vind €700 voor een hoofdstel ook wel veel geld. Ik vond de Passier Apollo van mijn merrie duur genoeg, die was €220 . Het kopstuk van die Passier vind ik overigens wel heel fijn, mijn merrie loopt er ook goed op
Heeft iemand in de omgeving van Amersfoort de Micklem in maat extra full die ik zou mogen gebruiken om te kijken of het wat is voor mn paard? Vind het testen via een webwinkel wat omslachtig :-D
Dabo
Geplaatst: 03-12-15 16:43
wwillemijn schreef:
Heeft iemand in de omgeving van Amersfoort de Micklem in maat extra full die ik zou mogen gebruiken om te kijken of het wat is voor mn paard? Vind het testen via een webwinkel wat omslachtig :-D
hooi, vraagje: merken jullie met de micklem veel verschil als met een hoofdstel met een lage neusriem? groetjes
Stelvio
Geplaatst: 09-12-15 10:54
Zojuist de Micklem Multi Bridle besteld bij Agradi, heb nu met stickerkorting 113,99 betaald. Ik twijfelde een beetje over de maat, ben toch voor de maat Cob gegaan voor mijn Draver, hopenlijk is dit de juiste maat.
wwillemijn
Geplaatst: 09-12-15 11:01
Ik heb de Diamante sinds gisteren. Ik mis wel ontzettend mn rondgenaaide leer, de wit onderlegde lakneusriem en mn mooie frontriem. Maar de frontriem van de Micklem ga ik nog vervangen door een mooie. Verder ben ik al heel blij met het verschil. Mn merrie laat veel meer los in haar bovenlijn waardoor ze me echt kan laten zitten met doorzitten. Mijn ruin is veel lichter in de hand en constanter in de aanleuning. Ik heb de maat Extra Full genomen. Mijn ruin past hem gelukkig op het laatste gaatje van de neus- en keelriem. Voor mijn merrie is ie prima passend. Geen charmante foto's, maar even voor het beeld:
Ik heb net bij agradi voor de multi 105 betaald, als je je aanmeld voor de nieuwsbrief gaat er nog eens 7,50 vanaf. Dus ik heb nu voor 97 euro een splinternieuwe micklem besteld. Pony heeft er straks 2. Luxedier