Ja is een jos lansink! Ben er inderdaad heel erg tevreden over, fijne dekentjes.
dapperedodo
Geplaatst: 29-11-13 17:17
topic en dat zie ik nu pas hou van setjes,dekjes,leuke dingetjes al heb ik niet zo veel. al ben ik erg tegenwoordig van het 2e hands kopen via facebook nieuwe verslaving der bij hihi. zo nu even showen. eurostar dekje met peesjes blauw roze met bruin hv polo hoofdstel met roze stukje
En nu mn setjes voor op mn merrie ( een paar anders word t teveel )ik heb 32 dekjes
Roze
Wit zijde (bling op bandages zie je niet )
licht blauw (heb ook bandages er bij ) neckrope + sokken en dekje
Wedstrijd losrijd setje
Verder heb ik : Geel, Gif groen Roze, licht roze wit creme donker zilver zilver zijde brons goud paars oranje donker blauw aqua zwart roze zwart zilver rood uhmmmm... nog wel meer
Als stille mee lezer ga ik nu ook maar eens wat plaatsen en wel, Mijn nieuwe blauwe setje! -blauw dekje -blauwe springschoenen -blauwe teugels -blauwe zweep (die al kwijt is -blauwe blokjes voor in de beugels
Al mijn dekjes passen niet allemaal op m'n paard hoor
Emperor
Geplaatst: 01-12-13 18:23
-kruipt uit meelees-modus -
oeh, wat word ik hebberig van dit topic Heb me voor genomen om niet meer zo heel veel te kopen voor mijn paard + mijn moeder word al gek als ik alleen al na een dekje kijk haha
Rode HV Polo set > Mijn mooiste set van mezelf vind ik
HV Polo ook lichtblauw met Eskadron en Horze Springschoenen
Oja, ik rij niet met dit zadel, dit zadel past namelijk niet goed en is alleen gebruikt bij de foto's. Mijn bruine dressuurzadel waar ik normaal mee rij is bij de zadelmaker.
Alle dekjes zijn dressuur behalve die van HH, ze passen dus niet allemaal op deze VZH zadel. En de deze camera waar ik de foto's mee heb gemaakt heeft niet het beste kwaliteit
winterred brilliant, bandages, eco fleecedeken en halsterset
love_Soraya
Geplaatst: 01-12-13 20:12
Leuke kleur deken op de fjord wollewaps ! Staat goed!
xAnnexx wat een mooie wedstrijdset heb je gescoord bij de ej ! Heel mooi, dat dekje vind ik ook echt prachtig met de steentjes!
xCarfield mooie dekjes, ook ik vind de rode hv polo set het mooiste op je paard staan
Chelinka : ook een erg mooi setje ! Benieuwd op foto te paard ..
En ook ik heb een nieuw 'setje' waar ik heel blij mee ben! Eurostar dekje met hv polo vest. Helaas wel een iets andere kleur, maar staat niet storend of vinden jullie wel?
Chelinka
Geplaatst: 01-12-13 20:16
mooie set! vind't niet storend bij elkaar vind wel dat er nog bijpassende peesjes bij zouden mogen
& u vraagt, wij draaien! set heb ik al langer :p enkel halster sinds vandaag