Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SharonIndezz schreef:
Texas02 schreef:Gaaf, les van Marco Boavista! Ging het goed? Zo mooi ook, die Atlantic!
Ray_Ninja schreef:Heeft iemand van jullie ook ervaring met het bedrukken van een ES dekje? En hebben jullie het embleem dan verwijderd? Wij zouden het logo graag ter hoogte van het ES embleem willen hebben
[ Afbeelding ]
BloemBloem schreef:Ik breng ze altijd naar de wasmachine die we bij de benzinepomp hebben, nu ivm verkoop pony ook een hele zwik gewassen, maar die haren die achterblijven, vreselijk!
Neem de dekjes altijd af met zo een rubber borstel voor de ergste haren, maar er blijven altijd haren achter. Zo zonde, want wil er het liefste een paar verkopen.
Iemand daar tips voor?
Texas02 schreef:BloemBloem schreef:Ik breng ze altijd naar de wasmachine die we bij de benzinepomp hebben, nu ivm verkoop pony ook een hele zwik gewassen, maar die haren die achterblijven, vreselijk!
Neem de dekjes altijd af met zo een rubber borstel voor de ergste haren, maar er blijven altijd haren achter. Zo zonde, want wil er het liefste een paar verkopen.
Iemand daar tips voor?
Inderdaad zo'n rubberen borstel, daar gaat vrijwel alles ermee uit.
Deze vind ik het top doen, nog beter dan die van Excellent Horse:
https://www.kramer.nl/Paard/Paardendeke ... .....CF%3e