Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
siskeh schreef:Als je hier foto's plaatst van het zadel kunnen we denk ik adh daarvan wel vertellen welk zadel het is etc.
Is het zadel mogelijk niet aan te passen?
Britt1 schreef:Ik heb de Barefoot Wellington gekocht en ben er echt blij mee! Hoop hier mijn paardje mee te kunnen beleren en er ook mee verder te kunnen uiteraard
Heeft iemand goede tips voor stijgbeugelriemen en ook welke lengte het meest gangbaar is (ik ben 1.70)?
[ [url=m/VKtezA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uBamDP.jpg]Afbeelding[/url] ]
siskeh schreef:Het is denk ik een wat ouder model, het exacte kan ik niet vinden, de pommel(voorkant) is in breedte te verstellen en waarschijnlijk het zitvlak in de lengte ook.
rainbowtrash schreef:Hannanas schreef:Hij staat ook behoorlijk breed. Lukte het niet smaller te verstellen?
We hebben al flink aan de pommel gedraaid, ik zal even checken of er nog iets meer van te maken valt!
siskeh schreef:Poeh, wat zijn je rijplannen?
en wat past er niet aan je zadel?
Persoonlijk zou ik het liever niet doen, tenminste veluwe klinkt als stevige buitenritten...
Mogelijk is je zadel nog beter passend te maken met een padje, of desnoods zou ik een een barefoot/ghost kopen en deze voor de vakantie 'ff' gebruiken...
blackstar schreef:Woon je in de buurt van Gorinchem? Ik heb 2 cheyennes liggen. Maat 1 en een maat 2. Met een blauwe pommel erin, maar er kan ook een normale pommel in uiteraard.