Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Duhelo schreef:ik word hier hebberig van ...
de basis van de eerste lijn is idem als de normale ghost, losse zittingen kan je dan ook zo bijbestellen en op een basis plakken?
Kwetal schreef:Onder de Italy zitten de laatste nieuwe kussens van Ghost - die zijn beschikbaar voor alle modellen (ook onder de Cavallin zadels) omdat deze zich in diverse tests bewezen hebben. De basis is identiek aan de Ghost modellen. Maar de Classic lijn heeft altijd een verstopte pommel en dat is op een mooiere manier gedaan.... en ja, we knutselen vrolijk verder.De Classic lijn is speciaal voor mensen die een "normaal" Engels zadel willen dat (vrijwel) niet van een boomzadel is te onderscheiden.
Zapje schreef:Mooie nieuwe zadels! Vooral die eerste.
Ik wil ook graag een ghost proberen. Een quilty of een florac het liefst. Maar paard en ik hebben een piccolo nodig en die heb ik nog niet gevonden als testzadel. Bestaan die?
2a54z6e45r6r schreef:Ik kom hier binnen gevallen met de vraag:
Kan ik een mattes halfpadmet inlages onder een ghost leggen met dan een gewoon dekje?
Of is het beter om dan meteen voor een mattes dressuurdekje te gaan met inlages?
Is voor een Ghost Roma Piccolo
Buitenzinnig schreef:De boomlooszadelpasservice heeft een piccolo met korte zweetbladen.
Die van jou woepsie,was een 2e hands (inruil)