Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pmarena schreef:Zou zo'n nieuwerwetse Ghost ook niet iets voor je kunnen zijn dan?
Of zou die ook te lang worden
Hinke schreef:Wat gek muppetmayo, dat dat ineens begonnen is na een peesblessure! Van wie heb je hulp ingeschakeld?
Overigens wel fijn dat je anderen hebt die je haf kunnen rijden nu je zelf niet kan. Toen ik in de prak lag heb ik dat niet gedaan (omdat ik eigenlijk niemand toevertrouw aan Niki)maar het longeren was ze toch wel behoorlijk zat na een tijdje! Gelukkig ging het maar om 4 weken.
Ondanks dat mijn paard gewoon een warmbloedig 'sportpaard' is is ze behoorlijk bombproofEergisteren nog op buitenrit, sprongen er 2 fazanten uit de bosjes. Het voorste paard geeft een megabok maar Niki reageerde nergens op.
Geiten en schapen, en honden die uit bosjes springen vond ze in het begin wel doodeng, maar daar is ze inmiddels overheen. De ene keer dat we een ligfiets tegen kwamen keek ze ook niet op of om
Ninx schreef:Interessant... ik heb gevonden! Maar waar vind je zoiets in godsnaam?!