Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rachel_x schreef:Mehhhh, mijn hoofdstel is kapot. Het leertje waar het ringetje van de sidepull is kapot gegaan. Paard deed een klein beetje lomp en hoppa. De paardendrogist gaat kijken of het onder de garantie valt bij Horseware. Schoenmaker vertelt dat hij er niets mee kan, omdat het te dik is.
magda_90 schreef:Grappig dat de PS algemeen geaccepteerd lijkt maar men moord en brand schreeuwt bij een beugelneusriem.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Pantykous schreef:De beugelneusriem hangt veel lager en werkt op verschillende plekken in. De High Jump is gewoon een andere versie van een gecombineerde neusriem.
Rena100 schreef:Pantykous schreef:De beugelneusriem hangt veel lager en werkt op verschillende plekken in. De High Jump is gewoon een andere versie van een gecombineerde neusriem.
En waar basseer jij dit op? (niet dat ik je niet geloof hoor, maar ben gewoon geïnteresseerd) Als ik op de foto kijk van Magda, lijken de neusriemen echt heel veel op elkaar, ook de hoogte is hetzelfde. Die van PS ziet er niet meer uit als een 'gewone' gecombineerde neusriem, dus vraag mij af wat de precieze werking is van het hoofdstel. Vind hem nog steeds prachtig overigens.
Benfan schreef:Denk niet dat je die met elkaar kunt vergelijken Magda.
magda_90 schreef:Grappig dat de PS algemeen geaccepteerd lijkt maar men moord en brand schreeuwt bij een beugelneusriem.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Aleeneh schreef:Na al die Micklem-rampen zijn wij maar eens naar alternatieven gaan kijkenBinnenkort komt bij ons de Barefoot Contour Physio binnen. Ben heel benieuwd, is weer heel anders maar ziet er ook heel mooi uit.
[ Afbeelding ]
Kun je ook nog een neusriem aan vast maken waarmee hij werkt als kaptoom of waarmee hij als sidepull kan. Kin- of kaakgekruist ga ik toch niet gebruiken van de Micklem, dus dit hoofdstel kan verder dezelfde dingen... en is nog iets smaller qua riempjes, dat vind ik toch ook wel mooi bij mijn arabiertje. Ben erg benieuwd hoe hij gaat bevallen.