Joy is ook weer verwent! Foto's van de setjes en/of op mijn pony komen nog! Maar de rest ligt op stal!
Eindelijk mijn BR lime oornetje komt nog En aaah mij disney dekje love it! -lichtblauw/bruin dekje van BR -simpel donkerblauw dekje denk van harry horse -bruin/oranje dekje denk ook harry horse
En dan nog wat dingetjes die ik nog niet had geshowed 2 halsters voor Joy Western sporen + extra show bandjes rood bruin western borsttuig Western zadelbontje voor op het zadel Nieuw bit en nieuwe spoortjes
Nieuw cognac-kleurig hoofdstel, passend bij m'n cognac-kleurig zadel, en een nieuwe onderlegger bij m'n oude getjes, dus weer een nieuw setje
Ja, de neusriem hangt niet goed hier haha. Hij paste, tot we gingen rijden En er zijn geen gaatjes meer dus moet gaan prikken haha, anders had ik het wel meteen versteld
Edit. Van de beugels had ik eerder ook nog geen foto's gepost, denk ik.. Bij deze, de groene Compositi beugels
ThePast03
Geplaatst: 27-11-13 20:46
Moderatoropmerking:
Zojuist weer enkele off topic berichten verwijderd. Er is een speciaal topic waarin je off topic kan gaan aangemaakt: [HK] Show je (nieuwe) harnachement en setjes. graag hier in het vervolg gebruik van maken.
ladyharma
Geplaatst: 27-11-13 22:26
Zo ik heb mijn setjes op de foto gezet met pony lief! Helaas had pony totaal geen zit in foto's xD
Br Lime komt ook nog een oornetje bij
Wit, helaas vallen de tweedehands peesjes heel erg tegen
Fouganza ijsblauw wil ik nog donkerbruine peesjes bij