Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
c_alsemgeest schreef:lideli schreef:Zijn er meer mensen met PS rijbroeken? Ik heb nu al bij de derde broek dat de rits stuk gaat. Echt wel een beetje zonde… zijn twee verschillende modellen dus daar ligt het niet aan. Heb ze al wel een poosje maar toch
Ja, 2 gehad en beide kapot op de rits en ook slechte stiknaden, ze zijn mooi en zitten lekker, maar ben weer terug gegaan naar lemieux, die zijn kwalitatief veel beter.
Oretha schreef:Hoe vallen de Lemieux broeken qua maat?
Ik vind mijn PS leggings geweldig, maar die beginnen toch echt wel slijtage te krijgen. Mijn Lemieux legging (in dezelfde maat) valt wel echt een maat (of 2) kleiner.
Ik heb de lemieux naomi altijd. Die is geschikt voor korte pootjesen die valt goed op maat. Mijn ervaring is dat de andere type rijbroeken langer vallen. Die zijn alfijd te lang voor mij helaas.
Zertab schreef:Oh help nu moet ik ook gaan kijken
Edit: ik twijfel tussen de striking valley of de modern striking valley..
Op een Haflinger
c_alsemgeest schreef:Oretha schreef:Hoe vallen de Lemieux broeken qua maat?
Ik vind mijn PS leggings geweldig, maar die beginnen toch echt wel slijtage te krijgen. Mijn Lemieux legging (in dezelfde maat) valt wel echt een maat (of 2) kleiner.
Ik heb de lemieux naomi altijd. Die is geschikt voor korte pootjesen die valt goed op maat. Mijn ervaring is dat de andere type rijbroeken langer vallen. Die zijn alfijd te lang voor mij helaas.
Ik heb eigenlijk dezelfde maat van mijn lemieux broeken als normale broeken namelijk 36/s
Ze vallen qua maat normaal en beenlengte vrij kort, ik heb ook korte benen, daarom ook blij met lemieux
Alleen de legging en pull on modellen vallen iets langer.
DinkeyGirl schreef:Citaat:Goed om weten, ik heb net lange benen![]()
Hoe vallen de broeken/leggings van ES?
Die vallen lekker lang, ik heb er in ieder geval geen lengtemaat van nodig (weet eigenlijk niet eens of die van ES bestaan, denk het niet?) en ik heb van gewone broeken ook altijd lengtemaat 34.
Linda1989 schreef:https://equestrianstockholm.shop/
Heeft hier iemand ervaring
met bovenstaande site van equestrian stockholm?
Kidde schreef:Linda1989 schreef:https://equestrianstockholm.shop/
Heeft hier iemand ervaring
met bovenstaande site van equestrian stockholm?
Ik heb geen ervaring, maar vind het een vreemde site... Ze doen voorkomen of het de officiële site is, maar dat is niet zo. Ook is de retourtermijn maar 10 dagen (wat niet mag) en staan er bedragen in dollars. Geen idee waar het dus vandaan zou moeten komen. Het emailadres om contact op te nemen is ook vreemd en de deals zijn gewoon te goed om waar te zijn. Het zou mij niet verbazen als dit oplichters zijn. Ik zou het zelf niet aandurven om te bestellen