Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Lukasje schreef:Dekjes verslaving afgezwakt? Tell me, what is the secret ?!
Blackberry28 schreef:[ [url=m/ckkooW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Pr5eap.jpg]Afbeelding[/url] ] Even Dusty Wine opgelegd vanavond om te kijken hoe deze staat bij haar. Van mij mag hij blijven!
Mijouxx schreef:Blackberry28 schreef:[ [url=m/ckkooW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Pr5eap.jpg]Afbeelding[/url] ] Even Dusty Wine opgelegd vanavond om te kijken hoe deze staat bij haar. Van mij mag hij blijven!
![]()
![]()
![]()
Mijn dusty wine komt morgen binnen. En als ik dit zo zie dan kan ik echt niet meer wachten.
Wat een mooie kleur !!
Mijouxx schreef:Blackberry28 schreef:[ [url=m/ckkooW.jpg]Afbeelding[/url] ]
![]()
![]()
![]()
Mijn dusty wine komt morgen binnen. En als ik dit zo zie dan kan ik echt niet meer wachten.
Wat een mooie kleur !!
_Lorette_ schreef:Na 1x dragen is al de helft van de siliconengrip van de PS rijlegging verdwenen. Vind het een beetje teleurstellend. Hij zit verder wel heerlijk!
_Lorette_ schreef:Ik vind dat PS al niet echt plakgrip heeft. En de rijlegging heeft alleen een strookje rond de knie en precies onder de ronding van je bil. De hybrid grip.
Farjen schreef:Lukasje schreef:Dekjes verslaving afgezwakt? Tell me, what is the secret ?!
Een huis kopen, dan ga je iets minder geld uit geven aan dekje nr...![]()
Al klinkt die grenadine wel verleidelijk. Ik wou die indertijd graag voor mijn blonde vos, nu heb ik enkel nog een rode vos. Dat gaat niet matchen vrees ik.. Iemand foto's?