x_Milou schreef:Ik heb een hele nette mail gehad nav het geld dat teruggestort is. Dat 205 orders niet zijn doorgekomen ondanks dat ze wel betaald zijn. Voor eventuele vragen kan ik bellen en het forgive me menu zit erbij.
Dat is toch netjes!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
missK schreef:Helaas is mijn order ook geannuleerd via afterpay
Weet iemand of je van die kortingscodes er meerdere kan gebruiken?
Mijn bestelling bij horselet had ik namelijk samen met een vriendin gedaan zodat we de verzendkosten konden delen....
aniek1985 schreef:missK schreef:Helaas is mijn order ook geannuleerd via afterpay
Weet iemand of je van die kortingscodes er meerdere kan gebruiken?
Mijn bestelling bij horselet had ik namelijk samen met een vriendin gedaan zodat we de verzendkosten konden delen....
In de mail staat daarover het volgende:
[ [url=m/zbQieD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Thanks! Heb ik overheen gelezen...
Dat is wel heel netjes dan!
Zeker een nette mail van PS.
Super fijn voor degen van wie hun bestellingen ook onderweg zijn![]()
Tof Iris dat je je sets compleet hebt gemaakt. Hopelijk kan je snel naar Nederland.
Roulette_ schreef:Eindelijk ook een foto gemaakt van mijn collectie, inclusief kleding
[ Afbeelding ]
Het erge is dat van bijna alle setjes er nog iets mist op de foto, van de Atlantic/Amazonite de peesbeschermers en sportschoenen, van Merlot de frontriem en van de Prosecco (wedstrijdset) de frontriem en het Anky oornetje.
En mijn knappe dame die dit allemaal mag dragen
[ Afbeelding ]
Wil heel graag nog de Golden Brass, die zou haar zo mooi staan
Roulette_ schreef:minetje schreef:Wat voor bovenkleding heb jij bij de olive?
Softshell jasje is die van ES, de polo is van Pikeur, uit de zomer collectie van vorig jaar. Echt precies de juiste kleur, paar pagina's geleden was er ook al iemand met een Pikeur vestje.