Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Duhelo schreef:waar kunnen de kussens en accesoires besteld worden voor de hidalgo?
keeyzie schreef:[ [url=m/G1nhjM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/I9t7Yk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoe vinden jullie deze pommel liggen? Is maat M verwacht dat haar rug wel meer bij gaat komen waardoor we al snel een maatje groter nodig hebben.
Safiera schreef:Misschien helpt een (nieuwer model) BF pad ook wel onder die Hidalgo bij de jongere merrie? Of evt HAF pad. Heeft mij ook wel geholpen als het zadel nét aan de schoft vrij genoeg liet (zowel boom- als boomloos). En vooral de BF pad; want de nieuwe hebben sympanova (antislip) aan de bovenkant dus dan schuift je pad wss ook niet onder je zadel weg
Bij de oudere merrie misschien HD inlages er bij, maar altijd lastig zo'n model rug + oudere spiertjes. Heeft onze oudere pony ook, je krijgt al snel een hele stapel. Of moet dus een boomzadel pakken met dikke harde/hoge kussens (bij wijze van spreken).
Wij verzamelen zadels
Hebben de Randolls (model als oude cheyenne die hier ook voorbij kwam) nog, mag niet weg maar momenteel pakt mijn zusje standaard haar JustAdjust. Toch iets meer demping.
HAF pad met de originele zachte haf inlages er onder. We blijven de HAF pad met sympanova onderkant het fijnst vinden in de zomer.
Mar inmiddels ook keus genoeg uit pads, de Kifra ligt er nog, een BF maat 1-2 pad, een oudere BF maat 0/1 pad... euhh, nog een Agradi (die ook erg fijn is en redelijk snel droogt!)
Oude merrie heeft inmiddels 2 verzorgertjesZe heeft haar cheyenne mt 0 nog, maar die jongens mogen eerst leren zitten met anti-rolsingel en pad. Denk dat ik daarvoor de Kifra pak. Even puzzelen hoeveel inlage er dan het best in kan.
Echt rijden zal misschien nooit, aangezien merrie met los rijden nógal gevoelig is en dan vooral hard gaat als je per ongeluk te hard hulpen geeft. En haar aanbidders zijn nog totaal onervaren. Zullen veel van haar kunnen leren, maar komen in eerste instantie voor wat vitamine paard. Echt een handige rij-leerpony is onze dame nietMaar ze is voor de rest wel goud waard, want vertrekt nog geen oortje bij ''stunten'' en ''glijbaan van haar kont'' en dan plotseling hard gillen omdat het toch wel een enge glijbaan is
Maar ook inlages heb ik inmiddels keus uit bijna alle soorten![]()
Hobby is hobby he
Azmay schreef:keeyzie schreef:[ [url=m/G1nhjM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/I9t7Yk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoe vinden jullie deze pommel liggen? Is maat M verwacht dat haar rug wel meer bij gaat komen waardoor we al snel een maatje groter nodig hebben.
Vind hem eigenlijk al net ietsje krap ogen, kan je de L ook passen?