Shirley schreef:Zo heb ik er ook eens eentje gehad, sprong gewoon voor een vrachtwagen omdat er een leeg blikje in de berm lag![]()
Levensgevaarlijk ...
Ja, dat ken ik ook!
Maar dan niet van een blikje maar omdat hij een ander paard in de wei zag

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Shirley schreef:Zo heb ik er ook eens eentje gehad, sprong gewoon voor een vrachtwagen omdat er een leeg blikje in de berm lag![]()
Levensgevaarlijk ...
jomaro schreef:Deed ik ook altijd maar dan rijden ze gewoon de zweep uit je handen![]()
Kan in die 11 jaar dat ik mijn haflinger heb al een heel boek volschrijven over de polderritjes en andere weg gebruikers en Zadels.
Marcella schreef:Shirley schreef:Zo heb ik er ook eens eentje gehad, sprong gewoon voor een vrachtwagen omdat er een leeg blikje in de berm lag![]()
Levensgevaarlijk ...
Nee blikjes zijn niet eng die zijn er om mee te voetballen en dan kijken hoe lang je hem voor je kan houden.
Moet zeggen dat ik dat nog niet meegemaakt heb, maar heb dan ook wel een beetje een fjord die behoorlijk asso is en gerust gewoon midden op de weg blijf lopen. Toeteren hoef je niet te doen, want dat staat hij dwars over de weg om te kijken wat er achter zich aan de hand is (droogkloot).
Nee een bewegende struik of boompje zijn pas eng of vogeltje die in de struiken aan het scharrelen zijn. Wandelaar zijn juist weer interessant vooral als er zakjes te horen is, want ja dat zou eten kunnen betekenen.
muppetmayo schreef:Nou marcella ik vind t maar knap, niks voor mij, ik ben een watje hahaha. Na een paar bokken lig ik er toch echt naast. Maar klinkt nog steeds als een heerlijk zadel.
Phillipa ik heb een maatje 1je mag m wel een keer passen hoor!
Buitenzinnig schreef:Phillipa, ja hoor, kan wel. Alleen moet je dan wat langer wachten (komt al aardige lijst) Ik hoop ook dat het niet tegen gaat vallen!
Roelke, klopt! Dat was dezelfde!
Marcella, fijn dat je bent blijven zitten.
muppetmayo schreef:Phillipa geef maar een keer een gil als je m wil lenen.
Wat een spring paarden allemaal hihi. Die van mij was tot een jaar geleden echt compleet bom proef, alleen een simpel waaiend zakje kan ineens spannend zijnVerder reageerde meneer echt helemaal nergens op. Ook schriktrainingen gedaan, waar de oudere paarden eigenlijk het voorbeeld zouden moeten zijn, ging die van mij overal voorop, wilde zelfs plassen op het zeil, en ging staan slapen onder de vlag
Ballonnen stiekem knallen vloog baasje bijna door t hek, hij vond dat er wel eten uit kon komen
Tot afgelopen zomer dan... Sinds dat hij een peesblessure heeft gehad en we heel veel hebben moeten stappen (wat 1 keer is mis gegaan en 1 keer bijna mis), is hij een enorme bange schijterd geworden... In de bak ook... Wegvliegen, schrikken, snurken... Nu zal het ook een groot deel aan mij liggen hoor, ik ben een stuk minder zeker geworden door zijn acties. Heb toevallig deze week een mail gestuurd om toch maar hulp in te gaan schakelen.. Ik wil gewoon mijn brave sukkel terug