Sky_As schreef:Met dank aan iriscope de charcoal
[ [url=m/SMuMRn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Moooi!! Is jou paard nu zo groot?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maessie schreef:Haha goed bezig Iriscope!!
Ik heb de sapphire binnen, maar nog even geen foto's. Paard zat na al die regen van top tot teen onder de klei, dus niet fotowaardig..![]()
De blueberry kreeg ik melding dat hij nu pas eind juli uitgeleverd word, en daarna nog een keer uitleverdatum onbekend...

_activeme schreef:maessie schreef:Haha goed bezig Iriscope!!
Ik heb de sapphire binnen, maar nog even geen foto's. Paard zat na al die regen van top tot teen onder de klei, dus niet fotowaardig..![]()
De blueberry kreeg ik melding dat hij nu pas eind juli uitgeleverd word, en daarna nog een keer uitleverdatum onbekend...
Ik heb ook de blueberry besteld. Kreeg ook verschillende mailtjes met de levertijd. Ik heb Hypostore net een berichtje gestuurd en kreeg dit als antwoord.
Deze hebben wij besteld bij PS of Sweden maar helaas hebben ze de leverdatum een paar keer opgeschoven en nu aangegeven dat ze nog niet zeker weten wanneer ze kunnen leveren. Ze gaven wel aan dat we dit dekje nog geleverd krijgen.
nooit goed voor de portomonnee die paarden spullen
. Die Forest Green is ook mooi Anouk
.
avensis schreef:Helemaal in love![]()
![]()
[ [url=m/mTChQ1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Qzu5GB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Roulette_ schreef:Eindelijk ook een foto gemaakt van mijn collectie, inclusief kleding
[ Afbeelding ]
Het erge is dat van bijna alle setjes er nog iets mist op de foto, van de Atlantic/Amazonite de peesbeschermers en sportschoenen, van Merlot de frontriem en van de Prosecco (wedstrijdset) de frontriem en het Anky oornetje.
En mijn knappe dame die dit allemaal mag dragen
[ Afbeelding ]
Wil heel graag nog de Golden Brass, die zou haar zo mooi staan