Trouwens wel een supervet hoofdstel zeg

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Marcella schreef:Wat was ik vandaag blij met mijn zadel ben namelijk blijven zitten zonder dat ik de knop vast hoeven te pakken. Maar de halve pirouettes zitten perfect op mijn fjord en hij kan op een dubbeltje keren. En tot 2x toe vol aan de kletter geweest.
jomaro schreef:Buitenzinnig schreef:Vandaag weer met de Ghost Florac op Goya gereden. Deze keer de zijgangen meegepakt. Appuyementen in stap, draf en galop waren geen probleem. Je kunt de beweging goed voelen met de Ghost. Zelfs een paar pasjes passage kunnen rijden!
Zit dat in het zadel of in de ruiter en paardMet de ghost die ik toen had deed mijn huis tuin en keuken paard en ik als hobbelende ruiter toch alleen maar de rondjes in de bak of in de polder.
Maar misschien zijn de nieuwe ghost meer voorzien van mogelijkhedenen gebruiksaanwijzing om mijn haf al die dingen te leren van Appuyementen, zijgangen, passage
Phillipa schreef:Weet je zeker dat je dan niet stiekem zo'n speciaal ghost zadel hebt gekregen ipv een milwaukee?Maar wel heeeeeel fijn dat ie zo stabiel zit! Volgens mij denkt jouw fjord gewoon nog dat je een testzadel hebt en test ie nu voor jou alle mogelijke bewegingen uit
Phillipa schreef:San4nie, ligt het zadel niet iets te ver naar voren? Je kan de inlages bekijken en even vergelijken met bv die op de site van barefoot. Onder zadels zonder vps worden meestal inlages gebruikt die moeilijker in te drukken zijn.
Trouwens wel een supervet hoofdstel zeg
jomaro schreef:Buitenzinnig schreef:Vandaag weer met de Ghost Florac op Goya gereden. Deze keer de zijgangen meegepakt. Appuyementen in stap, draf en galop waren geen probleem. Je kunt de beweging goed voelen met de Ghost. Zelfs een paar pasjes passage kunnen rijden!
Zit dat in het zadel of in de ruiter en paardMet de ghost die ik toen had deed mijn huis tuin en keuken paard en ik als hobbelende ruiter toch alleen maar de rondjes in de bak of in de polder.
Maar misschien zijn de nieuwe ghost meer voorzien van mogelijkhedenen gebruiksaanwijzing om mijn haf al die dingen te leren van Appuyementen, zijgangen, passage
tjaakje schreef:Shirley schreef:Zo heb ik er ook eens eentje gehad, sprong gewoon voor een vrachtwagen omdat er een leeg blikje in de berm lag![]()
Levensgevaarlijk ...
Hier ook zoeen. Maakt je wel zelf heel erg alert. Ik zie tegenwoordig ook ieder plasticje en blikje in de berm liggen.
Geryon schreef:Hier nog zo'n gek! Doe op de weg mijn zweep dus altijd met het uiteinde naar binnen zodat auto's er breder omheen gaan
Buitenzinnig schreef:Een gebruiksaanwijzing voor zijgangen bij de Ghost, haha, kan wel hoor