Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Muze schreef:Gebruikte je de iberica echt alls zadel? Met beugels? Of dat niet
Kwetal schreef:bedankt voor je antwoordEr zijn genoeg boomloze merken die een "echt Engelse" uitstraling hebben - laat iemand langs komen.....dan kan je kijken waar de voorkeur van de pony (en je dochter) naar uitgaat
rainbowtrash schreef:Ik heb even een screenshot van een filmpje maken van de Tinker die wij hebben gekocht, ze krijgt namelijk een schitterend Trekker zadel mee maar ik weet hier dus 0.0 vanaf haha.
Voor zover ik begrijp uit de links in de beginpost heeft ze nu een grandeur dekje met opgevulde pads, maar dat is dus niet nodig voor Trekker? Kan ik het beste opnieuw een zadelpasser langs laten komen? Op het eerste gezicht lijkt het zadel heel netjes te liggen en had ze geen schuurplekken, maar ze is hier nog niet dus kan er nog niet enorm veel over zeggen.
Ik zou graag een extra dekje kopen omdat ik maar 1 niet zo fijn vind met zweet etc, kan ik ook bijv een dressuurdekje nemen of schat ik dat dan helemaal verkeerd in?
[ [url=m/AYiGxZ.png]Afbeelding[/url] ]
Kwetal schreef:rainbowtrash schreef:Ik heb even een screenshot van een filmpje maken van de Tinker die wij hebben gekocht, ze krijgt namelijk een schitterend Trekker zadel mee maar ik weet hier dus 0.0 vanaf haha.
Voor zover ik begrijp uit de links in de beginpost heeft ze nu een grandeur dekje met opgevulde pads, maar dat is dus niet nodig voor Trekker? Kan ik het beste opnieuw een zadelpasser langs laten komen? Op het eerste gezicht lijkt het zadel heel netjes te liggen en had ze geen schuurplekken, maar ze is hier nog niet dus kan er nog niet enorm veel over zeggen.
Ik zou graag een extra dekje kopen omdat ik maar 1 niet zo fijn vind met zweet etc, kan ik ook bijv een dressuurdekje nemen of schat ik dat dan helemaal verkeerd in?
[ [url=m/AYiGxZ.png]Afbeelding[/url] ]
Dankje! Als ik dan een dikke pad zou kiezen, zou je dan dressuur of vzh aanraden?
Ik ben al lang geen Trekker expert meer, maar naar mijn eigen bescheiden mening wil ik graag ook onder een Trekker een pad zien met voldoende stevigheid om de randen van de kussens wat "te verzachten". Dat kan door voldoende dikte van het materiaal van de pad zelf, een lekker schaapje er onder, of hele dunne kussens.
Maar misschien zijn er dingen veranderd bij Trekker, ik heb al jaren niet meer een zadel van dat merk in handen gehad