Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
iana schreef:@marcella, we zijn op dezelfde dag jarig zie ik nu pasook nog gefeliciteerd mijnentwege
Shirley schreef:Met eentje zonder VPS moet je wel altijd zorgen voor een goede pad met goede inlages, ik durf op mijn tonnetje dus met VPS gewoon ook zonder pad te rijden
).
). Ik wissel wel per dag af hoe we longeren, maar hij gaat toch stilstaan/steeds langzamer lopen als hij doorkrijgt dat we richting de longeerbak gaan 
Aftellen
Ik kom hem graag eens bekijken als je hem hebt (en niki natuurlijk) Naomi_Haffie schreef:Hallo!
Ik heb een beetje mee zitten lezen maar kom er nog niet echt uit.
Ik heb een erg ronde haflinger en totaal geen ervaring met boomloze zadels,
Wat raden jullie aan voor een eerste zadel met niet te hoog budget
Er zijn mensen die er erg tevreden over zijn maar qua drukverdeling enzo hoef je er niets van te verwachten en ik heb me laten vertellen dat de pasvorm erg stug is, dus er is ook nog een kans dat het voor geen meter ligt. En daarbij, als ze het voor dat geld kunnen aanbieden (op Ebay staan ze zelfs voor onder de 100 euro) kan het kwalitatief nooit veel soeps zijn, als je bedenkt dat er ook nog onderzoeks-, materiaal- en arbeidskosten in verwerkt zouden moeten zitten
ben zo benieuwd. Wordt helemaal grappig als ik t helemaal niks vind omdat ik er zo naar uitkijk hahaha. 
Ik heb ook helemaal geen last van piepende beugelriemen oid.Buitenzinnig schreef:Vandaag weer met de Ghost Florac op Goya gereden. Deze keer de zijgangen meegepakt. Appuyementen in stap, draf en galop waren geen probleem. Je kunt de beweging goed voelen met de Ghost. Zelfs een paar pasjes passage kunnen rijden!
Met de ghost die ik toen had deed mijn huis tuin en keuken paard en ik als hobbelende ruiter toch alleen maar de rondjes in de bak of in de polder.
en gebruiksaanwijzing om mijn haf al die dingen te leren van Appuyementen, zijgangen, passage 

muppetmayo schreef:Phillipa welk zadel ga je testen?
het staat in ieder geval erg grof op m'n lippi vind ik zelf. Als het verder perfect was zal me dat niet zo boeien, maar dat is dan net weer niet zo.