Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nikkietjuh schreef:ik zou niet meteen zeggen dat je m terug moet brengen. Als je de neusriem een gaatje laat zakken en een grotere frontriem hebt zou het beeld al heel anders kunnen zijn. Zou ook even het bit erin doen zodat je de riempjes voor het bit kan vastmaken. Ik heb een zelfde model van hooks en heb ook even moeten zoeken maar je kan ze op heel veel manieren verstellen.
lies schreef:Is er al iemand die de PS King Edward heeft gekocht? Vind m nog steeds prachtig en kijk regelmatig of ze een aanbieding hebben, maar tot op heden niets..
De Micklem liep mijn paard altijd super op, maar zat niet mooi. Dus op zoek naar zoiets, maar dan beter verstelbaar.
JenniferU schreef:nikkietjuh schreef:ik zou niet meteen zeggen dat je m terug moet brengen. Als je de neusriem een gaatje laat zakken en een grotere frontriem hebt zou het beeld al heel anders kunnen zijn. Zou ook even het bit erin doen zodat je de riempjes voor het bit kan vastmaken. Ik heb een zelfde model van hooks en heb ook even moeten zoeken maar je kan ze op heel veel manieren verstellen.
Ik heb hem 2e hands gekocht en vandaag de optie tot terug brengen.
Ik zeg altijd bij twijfel niet doen. Frontriem zat erg los om het hoofd dus dat zal geen verschil maken met meer naar achter.
Mijn eigen hoofdstel past dan mooier.
[ [url=m/TxfZOd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jkCVWx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik wou alleen wat minder riempjes en misschien wat meer ruimte achter de oren maar dat is bij de horsegear dan niet het geval.
Stal_Fiore schreef:Ik zoek een anatomisch hoofdstel in deze kleur. Mogelijk kunnen jullie me helpen, ik kan het niet echt vinden..
[ [url=m/87u9hB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Waidida schreef:Iemand hier die toevallig nog volgende equibridle/equibling onderdelen heeft liggen en ervan af wil? Ik ben op zoek naar een anatomisch smal kopstuk en een ferro neusriem, alleszins gewoon een hoge neusriem met de bituitsparing.
MiniMaxi schreef:Waidida schreef:Iemand hier die toevallig nog volgende equibridle/equibling onderdelen heeft liggen en ervan af wil? Ik ben op zoek naar een anatomisch smal kopstuk en een ferro neusriem, alleszins gewoon een hoge neusriem met de bituitsparing.
Ik heb wel deze te koop liggen.
https://equibridle.nl/product/equibridl ... wart-soft/
Mocht je interesse hebben laat maar weten.