PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:56

Britt_xxx schreef:
KirstenHorse schreef:
Dit weekend is flash sale 30% bij Equestrian Stockholm en de code ESGIFT15 geeft nog eens 15% korting! Dekje van €89 kost nu €53. Ik aas op de Bronze gold maar die is uitverkocht |(

Ik was dus heel sterk en had besloten geen dekje te kopen. Tot ik dit zag. :') Bedankt voor de tip. *\o/*

Ik zit al 2 dagen op m'n handen om niets te kopen door deze tip :') maar heb toch een sterke drang om de anemone aan te schaffen <3

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:48

Oretha schreef:
Ik zit al 2 dagen op m'n handen om niets te kopen door deze tip :') maar heb toch een sterke drang om de anemone aan te schaffen <3

En ik de striking valley, maar heb de golden olive al :o Alleen die heeft een lichte (beige) bies aan de buitenkant en de striking valley een donker grijze, waarvan ik denk dat t mooier op mijn valk merrie zal staan. Maar heb ook al genoeg gekocht de laatste tijd en wil eigenlijk graag de soft rouge er nog bij alleen is die nog uitgesloten.

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:57

DinkeyGirl schreef:
Oretha schreef:

En ik de striking valley, maar heb de golden olive al :o Alleen die heeft een lichte (beige) bies aan de buitenkant en de striking valley een donker grijze, waarvan ik denk dat t mooier op mijn valk merrie zal staan. Maar heb ook al genoeg gekocht de laatste tijd en wil eigenlijk graag de soft rouge er nog bij alleen is die nog uitgesloten.

Oo ik kan je wel zeggen, de striking valley is wel echt prachtig! Heb hem zelf ook <3 weet niet of ik je hier nu mee help :')

Jammer idd dat soft rouge is uitgesloten. En dat de purple night er niet tussen staat.

Ketly

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:53

Ik heb eindelijk de Moonless Night besteld <3 Ben heel benieuwd!

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:43

Ketly schreef:

Die is ook heel gaaf <3

Ik had ook geen ruggengraat meer :( de anemone en endless glow besteld :D

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:42

Ik wilde de Crystal pink maar die is er niet meer. Nu twijfel ik tussen de blue meadow zonder glimmers of de lavender.
Qua die blauw heb ik alleen de steel blue. En qua roze/paars heb ik alleen de Anemone. Dus die bovenstaande kleuren zijn wel echt anders toch?

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:29

De enige die ik wil is niet in korting :')
Stom want de avenue green is toch zo nieuw niet meer

Texas02

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:45

De Golden Brown heeft weer mijn aandacht getrokken, voor de zoveelste keer _O- Maar even over nadenken!

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 43 min geleden

Ketly schreef:

Daar twijfelde ik ook tussen. Maar uiteindelijk eindelijk voor de Anemone gegaan. Leek me voor nu mooier op een donkerbruine. :)