Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Famke0506 schreef:Gister met de Faded rose Berry gereden, echt een mooie kleurwil eigenlijk ook nog de Berry pink. Iemand die alle 2 de kleuren heeft en op foto heeft? Ben benieuwd
[ [url=m/FHBXeN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lukasje schreef:Ik heb samen met een vriendin bij horselet besteld maar ik begrijp de rekening niet zo goed. Vandaar de eerdere vraag of in het getoonde bedrag de BTW verrekend was.
Iemand enig idee hoeveel korting je extra kreeg bij het bestellen van 4 dekjes? En het BTW bedrag bedraagt 25% toch ?
Famke0506 schreef:Lukasje schreef:Ik heb samen met een vriendin bij horselet besteld maar ik begrijp de rekening niet zo goed. Vandaar de eerdere vraag of in het getoonde bedrag de BTW verrekend was.
Iemand enig idee hoeveel korting je extra kreeg bij het bestellen van 4 dekjes? En het BTW bedrag bedraagt 25% toch ?
Als het goed is heb je een bestel bevestiging gekregen. Daar staan de prijzen op, maar van die prijzen ging als het goed is nog 30% vanaf. Btw geen idee daar kijk ik niet naar
_Bootsie schreef:Vandaag Amazonite voor het eerst gepakt.Twijfel wel of de peeskappen niet te lang zijn.. wat denken jullie?
[ [url=m/mdXJdD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RxscLX.jpg]Afbeelding[/url] ]