PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Zorro_

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 12:18

Hoe betalen jullie meestal via de officiële sites van PS of ES? Is er een mogelijkheid tot betalen met creditcard? Ik doe echt alles via iDeal. Andere methodes heb/ken ik niet..

aniek1985
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 12:19

Bij PS heb ik laatst via PayPal betaald. Bij PayPal kan je via IDEAL geld storten dat tegoed kan je dan gebruiken voor je aankoop.

HopeDreamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 13:05

Mk1978 schreef:
Ik heb nog steeds geen bevestigingsmail, maar die zou vandaag nog binnen kunnen komen. Al reken ik er niet meer op

Ik ook nog niet. Hoop dat alles nog goed komt. Ik had wel een mail van PS gekregen, maar geen orderbevestiging.

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 13:12

Kan je bij ps alleen via paypal betalen dan? Ik heb dat niet en mijn rekening nummer wil niet koppelen |o

aniek1985
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 13:59

Nee, volgens mij ook creditcard of Klarna. Weet het niet precies.

Hier net mijn pakje van de Horselet opgehaald bij het UPS punt. Heel blij mee, snel geleverd ook. Mooie rijbroek, ben wel blij dat ik toch mijn eigen maat besteld heb en niet een maat kleiner.
Afbeelding

Dit had ik in mijn winkelmandje toen iemand hier zei dat betalen werkte. De place order knop stond er toen, maar er gebeurde niks, betaalopties stonden er toen ook niet. Deze is automatisch op Klarna gezet. Echter heb ik nergens een factuur. Ik heb wel 2 betaalde orders die tot op heden zoek zijn. Waarvan 1 deze rijbroek (vest was toen inmiddels uitverkocht), dus die order is verder niet zo'n probleem. Maar het vest heb ik niet voor betaald en dat wil ik uiteraard wel gewoon doen.
Ik heb bij PS of Sweden gister de vraag neergelegd hoe ik deze order kan betalen en hoe of wat met de andere 2 orders.
Al met al ben ik heel erg blij hiermee, ze doen volgens mij hard hun best en hoor wel hoe of wat verder.

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 14:28

Hier is Klarna gisteren afgeschreven, maar nog geen track en trace gehad.
Fijn dat jij het al binnen hebt!

HopeDreamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 14:53

Ik heb net een bericht gekregen dat mijn order (die al betaald is) vast is gelopen en dat ik mijn bestelde producten dus niet krijg... Hoop dat ik mijn geld wel terug krijg...

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 15:06

HopeDreamer schreef:
Ik heb net een bericht gekregen dat mijn order (die al betaald is) vast is gelopen en dat ik mijn bestelde producten dus niet krijg... Hoop dat ik mijn geld wel terug krijg...

Ik heb het gelukkig via klarna gedaan, kreeg ook zelf geen mail maar had er zelf een berichtje achteraan gedaan. Toch wel heel jammer :(

ginatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 15:07

aniek1985 schreef:

Hier net mijn pakje van de Horselet opgehaald bij het UPS punt. Heel blij mee, snel geleverd ook. Mooie rijbroek, ben wel blij dat ik toch mijn eigen maat besteld heb en niet een maat kleiner.
[ [url=m/AOqWvs.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit had ik in mijn winkelmandje toen iemand hier zei dat betalen werkte. De place order knop stond er toen, maar er gebeurde niks, betaalopties stonden er toen ook niet. Deze is automatisch op Klarna gezet. Echter heb ik nergens een factuur. Ik heb wel 2 betaalde orders die tot op heden zoek zijn. Waarvan 1 deze rijbroek (vest was toen inmiddels uitverkocht), dus die order is verder niet zo'n probleem. Maar het vest heb ik niet voor betaald en dat wil ik uiteraard wel gewoon doen.
Ik heb bij PS of Sweden gister de vraag neergelegd hoe ik deze order kan betalen en hoe of wat met de andere 2 orders.
Al met al ben ik heel erg blij hiermee, ze doen volgens mij hard hun best en hoor wel hoe of wat verder.

Welke maat is de rijbroek? Mocht je hem dubbel krijgen heb ik wel interesse, tenzij iemand anders me voor is geweest!

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 15:28

Hoe komen jullie in contact? Heb zowel via facebook als via insta een bericht gedaan, maar niets gehoord.
Geld is afgeschreven, maar geen bevestiging.

Replay789

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 15:34

Hier ook bericht gehad dat ze mijn order niet meer kunnen vinden en dat ik dus geen producten krijg. Heel jammer dit!!
En als ik het geld volgende week vrijdag nog niet terug gekregen heb mag ik weer contact opnemen. Nou ik hoop dat ik mijn geld toch sneller terug krijg. :(

HopeDreamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 15:39

Prins321 schreef:
Hier ook bericht gehad dat ze mijn order niet meer kunnen vinden en dat ik dus geen producten krijg. Heel jammer dit!!
En als ik het geld volgende week vrijdag nog niet terug gekregen heb mag ik weer contact opnemen. Nou ik hoop dat ik mijn geld toch sneller terug krijg. :(

Bij mij ook. Ik heb contact via Instagram, maar ook net een emailadres gekregen om het verder te regelen

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 15:42

Het blijft nog even spannend dus. Hopen dat mijn order er doorheen is.
Mocht iemand nog een rijbroek nt 38 over hebben..die lukte helaas niet om bij de bestelling te krijgen.

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 16:05

Sunnda schreef:
Hoe komen jullie in contact? Heb zowel via facebook als via insta een bericht gedaan, maar niets gehoord.

Via de chat op de website zelf! Word je binnen 1 minuut geholpen.

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 16:07

Drico schreef:
Sunnda schreef:

Via de chat op de website zelf! Word je binnen 1 minuut geholpen.

Zowel thehorselet.com als thehorselet.se zijn helemaal leeg toch?

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 16:25

Sunnda schreef:

Klopt, maar rechtsonder verschijnt wel dat je nog kunt chatten :)
Alleen volgens mij zijn ze maar tot 16.00 geopend dus nu kan je alleen mailen.

NikkiB1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 16:42

Mijn order is ook tussen wal en schip geraakt... Echt heel jammer! Als iemand nog een Robyn in maat 40 over heeft houd ik mij aanbevolen. :)

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 16:49

Drico schreef:
Sunnda schreef:

Klopt, maar rechtsonder verschijnt wel dat je nog kunt chatten :)
Alleen volgens mij zijn ze maar tot 16.00 geopend dus nu kan je alleen mailen.

Ah top, bedankt!
Helaas hier ook de order niet doorgekomen. |(

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 16:55

aniek1985 schreef:

[ [url=m/AOqWvs.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi!

Hier nog geen verzendbevestiging...

cdetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 17:23

Ik krijg bericht dat het op een Ups punt ligt in Putten, net even opgezocht, dat is 2.5 uur rijden dat kan toch niet de bedoeling zijn..

ginatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 17:25

Mijn bestelling gelukkig wel goed doorgekomen, maar wordt verzonden binnen 1-2 weken. Nu heb ik een deken en een jas, dus dat heeft geen haast :') Maar fijn om te weten dat alles goed is gegaan.

Heb om 17.01 een chatbericht gestuurd op insta en kreeg om 17.03 een reactie, super snel dus.

ginatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 17:26

cdetje schreef:
Ik krijg bericht dat het op een Ups punt ligt in Putten, net even opgezocht, dat is 2.5 uur rijden dat kan toch niet de bedoeling zijn..

Dan is er vast iets mis gegaan idd, bij mij kiezen ze steeds automatisch de dichtstbijzijnde..

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 17:32

Ik heb dus al wel bevestiging dat ik mijn spullen krijg.. alleen nog geen idee wanneer :')

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 17:45

Die van mij is definitief gecanceld via Instagram chat, zou binnenkort mijn geld ontvangen.

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 17:47

Wat balen voor jullie allemaal zeg..