Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sem722 schreef:Misschien kan ik wel wat voor je betekenen.. denk aan iets van een bandje met D-ringetjes op de uiteinden die er wél doorheen passen..? Hoewel.. ik héb wel van die D-ringetjes, maar weet niet hoeveel 'gewicht' ze kunnen hebben. Oftewel, zijn deze sterk genoeg om evt een grote kracht te kunnen houden. Nu weet ik als je gewoon rijdt niet met kracht rijdt, maar een ongeluk zit in een klein hoekje he..Kijk, dit is informatie waar ik dus echt iets aan heb!
Bedankt voor je antwoord...hoef ik dus niet verder te gaan zoeken - maar kan ik beter iets zelf fabriceren.
Thanks!
Daphneeeej schreef:ik hoor hier veel mensen praten over dat hun micklems nog uitliepen/uitrekten... Maar ik heb die van mij nu al een tijd en rijdt er best wel veel mee maar die is nog geen milimeter uitgerekt.
Leen schreef:Daphneeeej schreef:ik hoor hier veel mensen praten over dat hun micklems nog uitliepen/uitrekten... Maar ik heb die van mij nu al een tijd en rijdt er best wel veel mee maar die is nog geen milimeter uitgerekt.
De mijne rekt ook helemaal niet. Wat ik overigens erg goed vind. Ik heb het 2e model, misschien rekt het leer van het oude model wel uit?
Dabo schreef:In dit filmpje:
[ Video ]
Op 8:19 zegt mr. Micklem 'But I only recommend using it in a enclosed arena'