unamie schreef:Alane schreef:Jij leest ook echt alleen maar wat je lezen wilt.
jij toch ook
Alane schreef:Een automonteur zou mij ook van alles kunnen wijsmaken over de motor die in mijn auto zit omdat ik technisch niet dusdanig onderlegd ben om het tegendeel te bewijzen.
maar een leek ziet wel of er 4 of 5 wielen onder een auto zitten
Ja daar heb je gelijk in... Maar een leek betreffende zadels ziet ook dat ieder zadel kussens heeft. Dit wil echter nog niet zeggen dat ze kennis hebben over de opbouw van een zadel.
Om de auto-analogie aan te houden: Unamie, weet jij dan waar de pistons van een auto zitten? Waar ze voor dienen? Hoe ze gemaakt worden? Of ze sinds '95 veranderd zijn? Ik denk het niet...
Een automonteur kan je dat wel uitleggen, maar kan jij het dan tot in de puntjes navertellen? Maakt dat jou dan een expert in pistons?
Hans van Bestfit heeft gelijk: deze discussie kunnen leken niet voeren. Dit is iets voor de échte vakmensen.
En bijgevolg lijkt het me dus heel sterk dat wij niet met een gerust hart op de vakmensen/ fabricanten kunnen vertrouwen. Zij zijn immers al jaren bezig met vernieuwen, verbeteren van hun producten. En als we niet meer op hun kunnen vertrouwen, op wie dan wel?