Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Danique1990 schreef:35,-
Danique1990 schreef:voor allemaal.
mariska1989 schreef:Ik denk rond de 30 euro per stuk, het leer is behoorlijk verkleurd, qua techniek binnenin qua zitvlak, bevestigingen zweetbladen en het niet vallen onder een van de vele A of B-merken, maakt de richtprijs van deze zadels aanzienlijk minder.
MissBambi schreef:Jawel, helaas wanneer ik die scheur wil laten repareren moet ik meteen een nieuw zitvlak laten zetten en dat kost snel rond de 200 euro..
of weet jij iemand die dat goedkoper doet?
Bitch schreef:Je wilt weten wat je KN waard is? Of wil je weten voor hoeveel je het zadel kan verkopen?
De waarde van je KN ( zo zonder foto) zal rond de € 1400 liggen, maar verkopen zal je niet snel doen voor die prijs, dan moet je echt rond de € 1100 a € 1000 moeten gaan zitten.
trisca schreef:de nieuwprijs is ongeveer 1700€.
Dank je wel. Heb er ook altijd heel zuinig mee gedaan
WowAmigo schreef:trisca schreef:de nieuwprijs is ongeveer 1700€.
Dank je wel. Heb er ook altijd heel zuinig mee gedaan
Ik heb mijn Stubben Tristan ook van 3 jaar oud voor 575,- verkocht via marktplaats. Was ook helemaal goed onderhouden enzo.
Alleen, die nieuwprijs klopt volgens mij niet, de Tristan kost nieuw 1250,- toch? Dat heb ik er in ieder geval nieuw voor betaald. Heb nu een nieuwe Genesis, die is wel 1700,-.
Maar een vraagprijs van 600-700 euro vind ik wel reeel (daar had ik hem ook voor te koop staan).