Kan me bijna niet voorstellen dat dit de zomer collectie is. Zou eerder een tussen/extra collectie denken dan echt leuke zomer kleuren
Ik vind de taupe achtige nog wel mooi maar inderdaad de groene bies niet en het zal echt niet mooi staan op mijn valk denk ik. Teveel verschillende tinten
Hmm. Ik vind dit ook niet mooi.. Goed voor de portemonnee wel
Jammer dat de collecties qua eenvoud en kleur achteruit gaan..
Annet73
Geplaatst: 12-02-24 11:40
Ik vind de kleuren heel mooi maar door dat randje vind ik ze nogal ‘goedkoop’ ogen. Waar zijn die mooie dekjes gebleven die chique waren door hun eenvoud?
Britt_xxx
Geplaatst: 12-02-24 11:42
Wat bijzonder, ik vind het helemaal geen kleuren voor een lente/zomer collectie. En de keuze voor dezelfde kleur bies is ook apart. Niet mijn smaak, dus ik sla over...
Ik vind het ook eeuwig zonde, mijn reden toen om alles eruit te doen en over te gaan op Lemieux was de kwaliteit en simpelheid (maar toch leuke kleuren).
Echt eeuwig jammer, ze lijken nu steeds meer richting PS of Sweden te gaan, ook met die vierkante hoek bij de Loires. Dus die hoef ik al helemaal niet meer. Het nieuwe suede patroontje kon ik nog mee leven maar als ook de biesjes een andere kleur krijgen..
Ik vind het ook zo zonde! Vierkant, biesjes etc kun je al bij zoveel merken kopen.Scheelt wel voor de bankrekening.. Misschien besluiten ze ooit nog om de 'simpelere' varianten ook aan te bieden van de nieuwe kleuren.
De oak loire en zwarte loire op de vorige pagina staan echt prachtig op jullie paarden!
Jullie gaan nog meer teleurgesteld zijn, denk niet dat ik het mag zeggen nog. Iets met suedes en de loire kleuren Lemieux gaat het nu anders doen, eeuwig zonde.
Belker
Geplaatst: 12-02-24 20:29
xLiez schreef:
Jullie gaan nog meer teleurgesteld zijn, denk niet dat ik het mag zeggen nog. Iets met suedes en de loire kleuren Lemieux gaat het nu anders doen, eeuwig zonde.
Nou dan stap ik maar over op de Cal Rei dekjes. Minder kleuren, minder verslaving
Dan ga ik maar alvast afscheid nemen van mijn eeuwig groeiende collectie. The end of a era.