PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 10:47

anoukwendy schreef:
Texas02 schreef:
Hij is wel heel mooi <3 Eigenlijk is de kast vol.. Maar ik zou één dekje naar huis kunnen verplaatsen, alleen welke :+ Dan past er wel weer een andere in.. _O-

Ik wil de PS of Sweden Marine verkopen, wel in Full Jump. Maar er is nog iemand hier op Bokt geïnteresseerd, daar moet ik wel even eerst op antwoord wachten, mocht er nog iemand geïnteresseerd zijn.

Is eigenlijk al bekend wat voor nieuwe kleur ES gaat uitbrengen in januari? En wanneer? Einde van de maand weer zeker?

Als je die marine dus niet veel gebruikt is de keuze toch makkelijk om die mee naar huis te nemen :P

Haha, die ligt al thuis en daarmee past het net mooi in de kast :+ Dus als er één bij komt, zal er ook één weer thuis moeten liggen.. Alleen welke :D Maar ja, als je 1 verkoopt, mag je ook weer een nieuwee uitzoeken toch? _O-

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 10:51

Muronia schreef:
Hoe ziet de grenadine eruit? De naam klinkt leuk in ieder geval :D

Monaco blue staat ook op mijn lijstje en nog een mooie grijze zou ik graag hebben.

Zo haha

Afbeelding

Milagrito

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 10:51

Hoe populair is de PS Scarlet in Full?
Ik heb zojuist de nieuwe met labels van privat gekocht, maar ik weet niet zeker of ik ze moet houden voor mijn baai of ze opnieuw moet verkopen.

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 10:52

Milagrito schreef:
anoukwendy schreef:
Deze is ook nog onderweg hierheen, de pink pearl maar dan zonder pearl. Vind die super chique <3 maar dan heb ik echt genoeg roze geloof ik :=
[ [url=m/QJRISf.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw, ik hou heel erg van roze, want ik hou niet van parels.
Waar haal je die met een dubbel snoer?

Deze kwam voor de pearl editie, soms komen ze nog tweedehands voorbij en deze keer dus ook. Staat er hier nog een te koop maar die vond ik te beschadigd bij de singel. Deze is nog super mooi dus hopelijk is ie dat in het echt ook, voor 45€ inkl wilde ik hem wel haha

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 10:53

Samantha_ schreef:
Mooi die olivine!
Zou op m’n vos ook wel mooi staan maar heb de golden olive al.
Ik wil ook nog heel graag de Monaco blue.
Gisteren met de pistachio white les gereden, en hij is nog schoon haha.

Ik vind dhl meestal ook drama. Al paar keer gehad dat ik mail kreeg dat het was afgeleverd terwijl ik op m’n werk was. En kom ik uren later thuis staat het gewoon tegen de voordeur aan.

De deep olivine en olive zijn heel verschillend qua kleur, dus doen :D

Milagrito

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 10:54

Deze kwam voor de pearl editie, soms komen ze nog tweedehands voorbij en deze keer dus ook. Staat er hier nog een te koop maar die vond ik te beschadigd bij de singel. Deze is nog super mooi dus hopelijk is ie dat in het echt ook, voor 45€ inkl wilde ik hem wel haha[/quote]

Noemt het zichzelf ook Pink Pearl, of gewoon Pink?
Ik feliciteer je in ieder geval met het geweldige zadeldek. :)

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 10:56

anoukwendy schreef:
De deep olivine en olive zijn heel verschillend qua kleur, dus doen :D

Haha ja zo naast elkaar wel inderdaad.

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 11:29

Milagrito schreef:
Deze kwam voor de pearl editie, soms komen ze nog tweedehands voorbij en deze keer dus ook. Staat er hier nog een te koop maar die vond ik te beschadigd bij de singel. Deze is nog super mooi dus hopelijk is ie dat in het echt ook, voor 45€ inkl wilde ik hem wel haha

Ik feliciteer je in ieder geval met het geweldige zadeldek. :)[/quote]

Ik denk pink? Moet zeggen dat ik dat niet weet eigenlijk

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 11:40

anoukwendy schreef:
Meestal doen ze bij een release niet zo geheimzinnig. Dan zeggen ze gewoon dat ie over 3 dagen terug komt maar ik heb geen idee haha

Die deep olivine is echt zo chique <3

Ik wil eigenlijk geen dekjes meer erbij. Maar merk ook dat ik reuze nieuwsgierig ben naar de release :') Maar toch wil ik geen dekjes meer. Hopelijk helpt het als ik het hardop blijf zeggen :+

Ja wat is hij ontzettend gaaf he die deep olivine <3

_Lorette_

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 11:42

Op de productfoto dacht ik mwah, maar tot nu toe vind ik de deep olivine mega chic op alle gebruikersfoto's.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 11:43

Texas02 schreef:
Hij is wel heel mooi <3 Eigenlijk is de kast vol.. Maar ik zou één dekje naar huis kunnen verplaatsen, alleen welke :+ Dan past er wel weer een andere in.. _O-

Ik wil de PS of Sweden Marine verkopen, wel in Full Jump. Maar er is nog iemand hier op Bokt geïnteresseerd, daar moet ik wel even eerst op antwoord wachten, mocht er nog iemand geïnteresseerd zijn.

Is eigenlijk al bekend wat voor nieuwe kleur ES gaat uitbrengen in januari? En wanneer? Einde van de maand weer zeker?

Als je die marine verkocht hebt, heb je weer een plekje vrij in de kast :')

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 11:44

_Lorette_ schreef:
Op de productfoto dacht ik mwah, maar tot nu toe vind ik de deep olivine mega chic op alle gebruikersfoto's.

Hun product foto's zijn zo bewerkt eigenlijk best zonde. De Orchid Bloom is ook heel anders dan de oorspronkelijke foto. En zo zijn er vast meer kleuren die totaal anders blijken in het echt.

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 12:00

MISTRAL94 schreef:
_Lorette_ schreef:

Hun product foto's zijn zo bewerkt eigenlijk best zonde. De Orchid Bloom is ook heel anders dan de oorspronkelijke foto. En zo zijn er vast meer kleuren die totaal anders blijken in het echt.

Je zou toch denken dat ze de foto's zouden bewerken om de kleuren beter uit te laten komen :')

Ik heb gister de "oude" sand ruffle weten te bemachtigen, zo blij mee!

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 12:05

Ik vind eigenlijk niet dat de foto's heel anders zijn dan in het echt. Veel ES dekjes zijn toverballen en zien er bij ieder soort licht weer anders uit. In zonlicht komt het meestal het beste overeen met de foto's vind ik. Equito heeft dat ook, ik denk dat het door de glanzende stof komt.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 13:15

Toch zijn hun foto's ook vaak met een donkere achtergrond. De orchid Bloom vond ik daar een voorbeeld van en de deep olivine ook. Die oogt ook anders op de foto. Daarnaast heb ik samen met mijn dochter (stel je voor dat ze leest dat ik schrijf, dat het alleen mijn collectie is >;) :') ) de emerald, champagne, silver cloud en de mahagony. Daar zag ik niet zozeer verschil in kleur in. De andere kleuren heb ik dan weer geen ervaring mee. Misschien is het ook wel een vertekend beeld wat ik heb.

GekOpFjorden

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 13:52

Ik heb de pink besteld van ES dekje en fleece vestje

Ik wil liefst altijd ook peesjes maar ik vind dat bont echt te warm en erg duur als je er 4 wil

Iemand nog peesjes bij de
Pink
Monaco blue
Bronzegold

Heb t halster ook van monaco blue en vind t bronze gold halster mega gaaf maar best aan de prijs

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 13:55

XiiaaooNaa schreef:
AlwaysH schreef:
Mijn vest is nog steeds verdwenen bij DHL. Tweede keer achter elkaar.. stomme dhl..

En wat gaan ze daar aan doen?
Slordig zeg!

Ik wacht nog op wat Simoontje te horen krijgt. Ik heb geen rechten als ontvanger.

NoTrouble

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 14:12

Hm de Golden Brass weet ik nog niet of ik die wil als hij terug komt. Ergens denk ik dat het wel mooi is op m’n zwarte :o maar ben benieuwd waar ze verder mee komen.

DHL hier geen nare ervaringen mee gelukkig. Duurt alleen meestal iets langer dan PostNL.

Hier vanmorgen even gelongeerd in de PS Latte.
Afbeelding

Helaas passen de achterbeen beschermers niet dicht :')

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 14:34

Ik ben fan van de golden brass :j

Afbeelding

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 14:35

MISTRAL94 schreef:
_Lorette_ schreef:

Het is idd soms zó verschillend hoe de foto's zijn. Vaak kun je het aan de achtergrond al wel zien.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 14:37

anoukwendy schreef:
Milagrito schreef:

Ik feliciteer je in ieder geval met het geweldige zadeldek. :)

Ik denk pink? Moet zeggen dat ik dat niet weet eigenlijk[/quote]

Hij is in elk geval héél gaaf!

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 14:59

Ben helemaal in love met ons nieuwe dekje <3
Afbeelding

Elodie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 15:02

Hoi allemaal!

Door overstap naar een kleiner zadel zit ik te denken of het misschien niet beter is mijn full dressuur dekjes te ruilen voor maat cob dressuur. ik heb een flinke verzameling waarvan enkele al cob zijn maar deze niet:

emerald
champagne
steel blue

ombre plum
ombre navy
royal blue
neptune
floret grey
floret set
pastel pink
roseberry
neptuna
turquoise kerst (bestaat denk niet in cob?)
moss
mamba coffee

en dan nog wat van lemieuxe en equito maar die moet ik nog even beoordelen :P

Is er iemand die evt wil ruilen?
ik Woon in Spijkenisse,,,

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 15:16

NoTrouble schreef:
Hm de Golden Brass weet ik nog niet of ik die wil als hij terug komt. Ergens denk ik dat het wel mooi is op m’n zwarte :o maar ben benieuwd waar ze verder mee komen.

DHL hier geen nare ervaringen mee gelukkig. Duurt alleen meestal iets langer dan PostNL.

Hier vanmorgen even gelongeerd in de PS Latte.
[ [url=m/OWXqu9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Helaas passen de achterbeen beschermers niet dicht :')

Oeh deze is zo chique <3

xmichxrocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 16:57

Zo... ik kom me ook maar even melden na een hele poos te hebben meegelezen. Michelle is mijn naam en ben gediagnostiseerd met een grote verslaving aan PS & ES, en koopziekte... volgens mijn vriend -O-
Zover zelfs dat ik hier een stal heb ingepikt, en er een zadelkamer van heb gemaakt voor mijn dekjes, want het paste niet meer in 2 kasten... oeps. Ik had een 20-tal hangers ooit gekregen van Divoza, nu heb ik dezelfde gevonden (alleen dan zonder BR logo) op internet, dus gelijk maar even 16 extra besteld :D

Afgelopen sale me ook even uitgeleefd, 2 latte dekjes (Corduroy en Suède) en latte peesbeschermers besteld, en nog de corduroy Blush) en de
En bij PS zelf nog 2 paar springschoenen, latte & coffee

Ik twijfel nog heeeeel erg over de ruffle black, omdat ik meerdere paarden op 1 dag rijd gaat mijn voorkeur tegenwoordig uit naar beschermers ipv bandages.. maar die heeft ruitergoed niet en bij PS zijn deze dan weer niet in de sale :( Dus denk dat ik deze voorbij laat gaan.

Ik ben wel bang dat ik mijn dekjes rek moet verbreden, heb mn vriend ook al op de hoogte gebracht.. kreeg een diepe zucht...

als de spulletjes uit de wasmachine zijn en de overige binnen zijn, zal ik even een foto maken van mijn collectie!