Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sasika schreef:Ik had laatst anatomische kopstuk van Kramer besteld. Extra full, dan verwacht je wel extra full. Nou helaas veelste klein. Zo zonde want het was precies wat ik zocht
_Snow_White schreef:Mijn hoofdstel kwam binnen, maar is niet echt zoals verwacht
Website foto
[ [url=m/tECxkw.png]Afbeelding[/url] ]
Mijn hoofdstel
[ [url=m/Z1puTh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Do6W37.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/d0Pk9t.jpg]Afbeelding[/url] ]
xsensibel schreef:Jullie kunnen ook vast wel met mij meedenken.
Mijn merrie is een beetje een aparte haha.
Ik heb haar nu op een hoge neusriem lopen. Heel simpel van BR. Niks anatomisch aan. Hier is ze heel stabiel op maar ze maakt zich heel makkelijk sterk op dit hoofdstel.
Op een lage neusriem kan ze zich niet zo sterk maken en is ze dus fijner te rijden maar hierbij gooit ze haar tong naar buiten. Niet over het bit maar altijd! aan de rechterkant naar buiten.
Ik wil eigenlijk een hoofdstel wat hier dus een beetje tussenin zit.. iemand enig idee wat voor ons zou kunnen werken?
_Snow_White schreef:Ik had hem via Ebay gekocht van een webshop in de VS.
Sinds ik in Canada woon is het helaas allemaal iets lastiger anders had ik via Kramer besteld.
Eigenlijk heeft ze gewoon een half hoofdstel Cob en half Full nodig
Hoe valt jouw hoofdstel Darkadia?
#Ymke# schreef:Iemand die het hoofdstel Adjustable Comfort van Kramer heeft en mij kan vertellen hoe hij valt qua maat?
Skogan schreef:#Ymke# schreef:Iemand die het hoofdstel Adjustable Comfort van Kramer heeft en mij kan vertellen hoe hij valt qua maat?
Ik heb hem binnen. Mijn berichtje is beetje geplaatst 2 dagen geleden geloof ik. Valt klein. Full is eigenlijk cob. Leder net decathlon hoofdstel. Misschien heb ik op wat slechter partij gevallen..
Ketly schreef:Is er nog iemand die advies heeft om voor losse of vaste bakstukken te gaan? Vind het erg lastig inschatten.