De ultieme peesbeschermers?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Zinzi_jewel

Re: De ultieme peesbeschermers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 21:30

Ik had vandaag al de LeMieux binnen .
Zowel de Stealth beschermers als de brush boots .
De stealth heb ik een voorbeen gepast . Omvang valt normaal dus goed . Lengte was in Maat L wel beetje lang . Verder zit er maar een plaatje versteviging in .
Dus deze gaan retour .
De brush boots daarintegen zitten heel mooi om haar been qua omvang en lengte.
Heb maat L voor de voorbenen en XL voor achter .
Echter waren er nu alleen witte . Dus ga zwarte voor doordeweeks bestellen ( duurt max 3 weken zeiden ze aan de telefoon , is speciale bestelling dus kan niet retour gestuurd worden )
De BoT look al likes mocht ik op antwoord nummer dus kosteloos retour sturen . Zodat ze de alarm label kunnen verwijderen ...
Dan krijg ik ze terug en kan ze passen ...
Dat worden dan m'n bos beschermers ...
Omdat dat bont van de brush boots natuurlijk wel nat en vuil wordt in dit jaargetijde in t bos .
Overigens heeft ze zeker een half uur met de witte brush boot aan haar rechtervoorbeen gestaan en d'r antieke BR kapje aan t andere been .
De brush boot was niet warmer de andere wel .
Dus ik ben om ...

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 21:58

Wat voor een plaatje zit er in? Foto van alle peesbeschermers?

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 22:07

Je hebt er maar druk mee Zinzi! Fijn dat een gedeelte goed bevalt!

Toch bijzonder dat ze over de levering van producten bij de leverancier wisselende levertijden geven.
Zaterdag is het twee weken geleden dat ik de snugboots in M heb besteld, hopelijk zijn ze dan met een weekje binnen.

IwanLuver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 22:09

Ik heb nog steeds geen bevestiging over mijn bestelling, die ik eind november heb gedaan. Zal morgen eens bellen. Gaat om de snugboots

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 22:20

Heb je die telefonisch gedaan? Ik heb ook geen bevestiging per mail of in mn account staan. Krijg een mailtje als ze met postnl mee zijn naar mn huis, maar verder niets..

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 22:30

Foto heb ik van de stealth niet genaakt maar zijn mooie kappen , luchtig en sluiten fijn . Waren in maar L voor t mooie net wat te lang omdat ze niet mooi rond de kogel sluiten door t te lang zijn . De omvang sloot keurig aan .
Als de M ongeveer even breed is dan zouden die netjes kunnen passen .
Er zit een gevormd plaatje alleen aan achterzijde pijpbeen . Dus geen schaal zoals de Meeste kappen hebben .
Het geheel toonde mij wat slap daardoor .
Ik had meer bescherming verwacht door de naam stealth !
De brush boots kan ik foto s van maken ...
De witte dan toch .
Die passen zo mooi .
Er staan ook LeMieux cool kappen op Divoza site . Had die bijna besteld tot ik zag dat er ice gel packs in horen .
Die lijken me nl mooi qua pasvorm .
Maar nu maar even de brush boots gebruiken ...
Heb ze in zwart besteld 4 kant en de springschoenen die er bij passen !
Haha mijn kerst kado is onderweg

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 22:41

Ik ben er nog niet uit welke ik wil Lemieux of Trizone.

IwanLuver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 23:00

Jotoma schreef:
Heb je die telefonisch gedaan? Ik heb ook geen bevestiging per mail of in mn account staan. Krijg een mailtje als ze met postnl mee zijn naar mn huis, maar verder niets..

Ik heb de bestelling in de winkel gedaan...

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 23:39

SuperZodiaX schreef:
ilaan schreef:
Heeft er iemand ervaring met de compositi? Lijken mij erg luchtig maar zag dat ze maar 1 maat te krijgen zijn? (Maat full)

Vond het materiaal zachter als verwacht maar ben vooral op zoek naar strijklappen. Ook voor (veel) langere ritten. Die ik nu heb warmen teveel op naar mijn zin.

Dus behalve iets over de compositi nog andere strijklappen aan te raden die en goed beschermen en niet te warm worden en dus erg luchtig zijn. Heb namelijk het idee dat het of het een of het ander is met de beschermers...

Hi, de compositi zijn eerder in de dit topic al eens uitvoerig besproken, incl. Kleiner maken door te knippen haha.. het is dus de moeite waard om even terug te zoeken.

Uitvoerig? Allesbehalve :') welgeteld 1 reactie over het bijknippen van peesbeschermers terwijl ik strijklappen zoek.
Daarnaast vraag ik naar ervaringen in gebruik en ook die zijn in het topic niet 'uitvoerig' besproken.

Nou goed, ik zoek mijn antwoord ergens anders want hier wordt ik weinig wijzer van :)

Nini_roosje
Bedankt!

SuperZodiaX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-15 23:44

ilaan schreef:
SuperZodiaX schreef:

Hi, de compositi zijn eerder in de dit topic al eens uitvoerig besproken, incl. Kleiner maken door te knippen haha.. het is dus de moeite waard om even terug te zoeken.

Uitvoerig? Allesbehalve :') welgeteld 1 reactie over het bijknippen van peesbeschermers terwijl ik strijklappen zoek.
Daarnaast vraag ik naar ervaringen in gebruik en ook die zijn in het topic niet 'uitvoerig' besproken.

Nou goed, ik zoek mijn antwoord ergens anders want hier wordt ik weinig wijzer van :)

Nini_roosje
Bedankt!

Nou ik kan me herinneren dat ze ongeveer 8 keer voorbij zijn gekomen incl ervaringen maar als je dat niet genoeg vindt kan je misschien gewoon maar beter gaan googlen op ervaringen..

VWestra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 00:07

Ben er benieuwd naar de brush boots maar ook naar je gebruikservaringen. Ze zien er mooi uit namelijk.

Hier nog wel tevreden met de snugboots, elastieken zitten nu goed. Het lijkt alleen alsof hij meer strijkt dan voorheen -O- weet niet of dat te maken geeft met de pasvorm of omdat je het nu beter hoort dan voorheen(standaard peesbeschermers)

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 00:17

De witte zijn zo mooi , bijna zonde om te gebruiken .
Maar beloof hierbij plechtig dat ik ze zal aandoen als ik in de indoor ga werken met paardlief en verslag zal doen .
Ik heb bewust niet voor snug boots gekozen omdat ik prestige kappen heb met pin sluiting en ik de onderste elastiek te strak vindt zitten om comfortable te zijn .
Heb ook de veredus Piaffe evo gehad . En door de pin sluiting zaten ze of net te los of net te strak en de achter beschermers draaide rond t been .
Rechts achter strijkt ze zonder meer . En als m'n kappen dan gaan draaien schiet t niet op .
Door ervaring met deze 2 dure beschermers wilde ik t risico niet aangaan met de snug boots .
Zelfde sluiting en qua vorm lijken ze op veredus .
En de brush boots zitten met elastische banden aan een mooie degelijk klitten band sluiting . Je kan ze dus mooi aandoen op de door jouw gekozen strakte .

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 09:33

IwanLuver schreef:
Jotoma schreef:

Ik heb de bestelling in de winkel gedaan...

Dan krijg je denk ik geen bevestiging. Dat is voor zover ik weet alleen met internetaankopen. :)

IwanLuver

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 10:56

Jotoma schreef:
Dan krijg je denk ik geen bevestiging. Dat is voor zover ik weet alleen met internetaankopen. :)

Ik heb zojuist even gebeld, de beschermers zijn nog steeds in bestelling. Waarschijnlijk krijg ik ze voor de kerst niet -O-

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 19:47

Foto van mijn brush boots

Afbeelding
Afbeelding

Heb d'r even mee gereden ...
Benen zijn ietsje warmer . Maar absoluut niet nat .
De binnenkant van de beschermers is ook mooi droog ...
Staat wel heel chique in de spiegel van die witte beschermers .
Zou alleen haar pootjes ook wel wit moeten hebben , hahaha

Zie nu op de foto dat ik de bovenste band wel wat netter had mogen sluiten ...

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 21:06

Ziet er mooi uit Zinzi. Zou je ze hoogzomer ook gebruiken? Of zou t dan gaan zweten?
Wel super fijn dat t echte wol is.

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 00:26

Ik denk dat t met 30 graden buiten wel te warm zou kunnen zijn ! Zou ik tzt moeten uit proberen ..
Het schijnt geen echte wol te zijn maar den fleece achtig iets !
Maar t toont super goed . En pootjes voelde prima na wat werk .

Normaal heb ik wel springschoenen aan nog .
Maar raad maar waar , kon ze ff niet vinden !
Zou wel beter staan nog ! Als ik ze aandoe

MoniekV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 00:31

Die brush boots zien er goed uit :j

Ik heb vorig weekend een singel met wol van Le Mieux vast gehad en die zag ook goed uit. Le Mieux heeft een nette prijs/kwaliteitverhouding denk ik

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 10:20

Dat vindt ik dus ook !
Spullen zien er Keurig uit ! En niet in super hoge prijs klasse

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 10:30

Inderdaad! Lemieux gaat een van men favo merken worden denk ik

SuperZodiaX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-15 10:31

Ja ik ben ook echt super tevreden over de snug boots. Totaal geen bezwete benen meer, echt super

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 10:37

Ik weet dat het hier al eens gevraagd werd, maar zijn er mensen die ervaring hebben met de Back On Track 3 in 1?

Ik dacht dit mss te halen voor mijn paard zijn blessure, leek me goed om te stappen?

SuperZodiaX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-15 10:40

The_Cat schreef:
Ik weet dat het hier al eens gevraagd werd, maar zijn er mensen die ervaring hebben met de Back On Track 3 in 1?

Ik dacht dit mss te halen voor mijn paard zijn blessure, leek me goed om te stappen?

Volgens mij worden de back on track niet heel warm maar ze zijn ook zeker niet koel. Zal ook te maken hebben met het feit dat alle voeringen neopreen zijn. Het welltex is wel goed spul.

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 11:05

Ik heb ervaring met de back on track 3 in 1.

Benen komen er zeker vele malen beter onder uit dan bij die plastic br beschermers.
Na echt intensief rijden kan t wel gebeuren dat de benen een beetje nat worden eronder.

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 11:18

wortelsussie schreef:
Ik heb ervaring met de back on track 3 in 1.

Benen komen er zeker vele malen beter onder uit dan bij die plastic br beschermers.
Na echt intensief rijden kan t wel gebeuren dat de benen een beetje nat worden eronder.

Zou ze eigenlijk momenteel willen gebruiken voor het binnenkort terug starten met men paard. Voor intensief rijden in de toekomst zou ik denk de lemieux nemen :)