Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SuperZodiaX schreef:ilaan schreef:Heeft er iemand ervaring met de compositi? Lijken mij erg luchtig maar zag dat ze maar 1 maat te krijgen zijn? (Maat full)
Vond het materiaal zachter als verwacht maar ben vooral op zoek naar strijklappen. Ook voor (veel) langere ritten. Die ik nu heb warmen teveel op naar mijn zin.
Dus behalve iets over de compositi nog andere strijklappen aan te raden die en goed beschermen en niet te warm worden en dus erg luchtig zijn. Heb namelijk het idee dat het of het een of het ander is met de beschermers...
Hi, de compositi zijn eerder in de dit topic al eens uitvoerig besproken, incl. Kleiner maken door te knippen haha.. het is dus de moeite waard om even terug te zoeken.
ilaan schreef:SuperZodiaX schreef:
Hi, de compositi zijn eerder in de dit topic al eens uitvoerig besproken, incl. Kleiner maken door te knippen haha.. het is dus de moeite waard om even terug te zoeken.
Uitvoerig? Allesbehalvewelgeteld 1 reactie over het bijknippen van peesbeschermers terwijl ik strijklappen zoek.
Daarnaast vraag ik naar ervaringen in gebruik en ook die zijn in het topic niet 'uitvoerig' besproken.
Nou goed, ik zoek mijn antwoord ergens anders want hier wordt ik weinig wijzer van
Nini_roosje
Bedankt!
IwanLuver schreef:Jotoma schreef:Heb je die telefonisch gedaan? Ik heb ook geen bevestiging per mail of in mn account staan. Krijg een mailtje als ze met postnl mee zijn naar mn huis, maar verder niets..
Ik heb de bestelling in de winkel gedaan...
The_Cat schreef:Ik weet dat het hier al eens gevraagd werd, maar zijn er mensen die ervaring hebben met de Back On Track 3 in 1?
Ik dacht dit mss te halen voor mijn paard zijn blessure, leek me goed om te stappen?
wortelsussie schreef:Ik heb ervaring met de back on track 3 in 1.
Benen komen er zeker vele malen beter onder uit dan bij die plastic br beschermers.
Na echt intensief rijden kan t wel gebeuren dat de benen een beetje nat worden eronder.