vind ze erg leuk, en ze zijn niet duur!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
__Astrid schreef:Izabelle schreef:https://equinonline.wordpress.com/2015/ ... %e2%98%85/ Ik heb vandaag wat geschreven over de zomer collectie van Eskadron, hier kun je trouwens ook nog wat duidelijke foto's vinden van de collecties
Als je zo graag blogje wilt spelen zorg dan:
1. eerst voor een fatsoenlijke schrijfstijl zonder spelfouten en 1000 contanimaties
2. dat je informatie juist is,
De bico's zijn al eeuwen geschrapt (tenzij ze er uitzonderlijk inzitten) en eskdron heeft NOOIT peesjes in meer dan 1 kleur.
De NG die je toont is die van de vorige winter collectie, idem de platinum...
De classic is gewoon (zo goed als) overal leverbaar.
Sorry, maar hier kan ik me echt mateloos aan ergeren.
Damelza schreef:
Nies_ schreef:Een eigen schrijfstijl kan nog wel correct zijn. Ik haakte halverwege alinea 1 al af. Helaasch.
Damelza schreef:Ik las ergens dat het het ''B-merk'' is van prestige. Maar kan er voorderest niks over vinden, was er wel benieuwd naardus als je het zou willen navragen capriootje graag!
Izabelle schreef:__Astrid schreef:
Als je zo graag blogje wilt spelen zorg dan:
1. eerst voor een fatsoenlijke schrijfstijl zonder spelfouten en 1000 contanimaties
2. dat je informatie juist is,
De bico's zijn al eeuwen geschrapt (tenzij ze er uitzonderlijk inzitten) en eskdron heeft NOOIT peesjes in meer dan 1 kleur.
De NG die je toont is die van de vorige winter collectie, idem de platinum...
De classic is gewoon (zo goed als) overal leverbaar.
Sorry, maar hier kan ik me echt mateloos aan ergeren.
"Dankje" voor de feedback.
1. Er zitten geen spelfouten in de tekst voor zover ik zie, en ieder heeft zijn eigen schrijfstijl dat heeft niks te maken met of hij fatsoenlijk is of niet.
2. Dat de NG & Platinum uit een andere collectie waren stond erbij, heb het er even nog een keer duidelijk boven gezet maar het stond er wel degelijk. Van de Peesbeschermers wist ik niet, dus bedankt daarvoor, en de Bicolors zijn nooit helemaal geschrapt, en komen bijna elke collectie nog wel 1 of 2 keer terug alleen steeds minder. Overigens zijn de foto's zelf ook van Eskadron zelf gekregen van mail, dus het lijkt me sterk dat de kleuren niet kloppen.