dan kunnen we je waars helpen

ok, dat klonk heel creepy
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lailapri schreef:Geen vullingen er nog uitgehaald, maar wel wat zadels gewisseld. Bij de had zakte zadel nu niet zo naar voor, maar wel naar links ipv rechts. Zadel zakt ook bij andere naar links. De dekjes moeten bijna allemaal in de was. Zadel van had zakt op pony naar rechts. Normaal schuit zadel,op die pony naar links. Gewoon dekje bij kiddies ook teveel naar dus daar moet wat anders voor. Paard met leren dressuur model had weer dekje op schoft getrokken, goed gedaan, en andere singel, maar werd er alleen maar vervelend van. Ehm de inlages moet ik eens voor gaan zitten, vraag me alleen af hoe en wat. Zie zelf de pony's te weinig daarvoor om echt goed verschil te kunnen zien, ik zadel ook bijna nooit de pony's. Als eigenaar terug is vragen voor wassen van pads in ieder geval. Kan ik de inlages eruit slopen.
Shirley schreef:
pmarena schreef:Nouw..... als het nieuwere pads zijn van Barefoot in plaats van Grandeur, dan zitten die zachte inlages voor VPS zadels erin en die trek je zo kapot hoor als je die eruit probeert te trekken!
NIET doen dus!
Inlages zijn erop uitgekozen dat ze ook gewoon op 30 graden meegewassen kunnen worden