Ik heb mooie beugelriemen te koop. Ze zijn van echt leer. Niet die van WoW. wel uit engeland van engels leer met een T haakje. ze lijken op deze http://cgi.ebay.co.uk/FRANK-BAINES-NO-S ... 3eefaf9a35 maar weet niet meer welk merk ik ze van gekocht heb. Ze waren toen in euro's rond de 70 euro en toch net wat goedkoper dan die van wow. Heb er niet lang mee gereden ivm verkoop paard
de minimale beugellengte is 53 cm en de maximale 66. dus gezien vanaf waar je de beugelriemen in doet en dan recht naar beneden.
pb even als iemand intresse heeft. eventueel met mooie rvs beugelriemen met steentjes er in.
Jammer dat Swung niet los verkoopt, maar alleen als heel zadel. Mijn zadel is donderdag aangepast, ligt weer super (lag het al, alleen ik viel iets voorover). Paard loopt er ook lekker onder.
steinstein
Ja, dat heb je goed begrepen, Seven! Jacqueline en Skylla zijn echt heel erg kundig, dat is gewoon een gemis. Bovendien hebben ze in mijn ogen het juiste uitgangspunt bij de verkoop van zadels en daarnaast vraag ik me af waar men nu terecht moet/kan voor Schleese zadels
steinstein
Geplaatst: 25-04-11 17:21
Heeft er iemand een tip hoe ik mijn zadel het beste kan beschermen tegen zweet?? en dan vooral natuurlijk de onderzijde en de kleur.
@aimee, ik heb begrepen dat ze nog volledig voor t concept van wow zijn maar dat wow de zadels gewoon te duur maakt met de nieuwe prijsverhogingen en dat ze daar niet achter staan. ze blijven nog wel aanpassen dacht ik. stoppen ze ook met sleesche dan?
D staat voor de vorm van het kussen, de diepte. De meeste paarden hebben een d kussen.
Aimee
Geplaatst: 26-04-11 11:24
knollentuin schreef:
ok,misschienis slesche ook wel duurder geworden dan...
De prijzen die ik laatst op hun website zag, vielen me reuze mee.
wittepit
Geplaatst: 26-04-11 20:19
Kerry is vanmorgen geweest en heeft de nieuwe kussens nu goed vastgemaakt onder de oude zitting. Hij was niet zo enthousiast over dat de zweetbladen zo oud zijn dat er geen pointstrap zit, maar ik kon het eerst wel zo proberen. Dit ouwe zadeltje geeft mij het "wow"gevoel wat ik bij de nieuwere zo miste dus ik ben helemaal blij.
Iemand ervaring met zelf zo'n extra riempje laten maken door een zadelmaker/handige leerknutselaar?
Wel is ze van een 5 via een 4 nu naar een 3 als boom gegaan... kennelijk heeft haar schoft zich flink doorontwikkeld en is ze van model veranderd.