HEB ME ROSSNER LAK HOOFDSTEL BINNEN ga m straks passen en maak dan menteen een foto, moet tog nog tig andere foto's op internet zetten
Janine001
Geplaatst: 26-05-11 11:27
X_Michelle_X schreef:
HEB ME ROSSNER LAK HOOFDSTEL BINNEN ga m straks passen en maak dan menteen een foto, moet tog nog tig andere foto's op internet zetten
Gefeliciteerd! Ik wacht op de foto's
X_Michelle_X
Geplaatst: 26-05-11 11:56
Okeee, ik ga me omkleden (tja, kom net uit bed, moest ineens tot half 1 werken gisteravond, i.p.v. 9 uur ) , en dan ga ik naar paardlief toe om de foto's te maken. En kijken hoe het d'r staat natuurlijk Ben benieuwd , denk alleen wel dat voor het mooie er bij mijn paard aan lichtere frontriem aan moet, maar we zullen zien
Voor de liefhebber. Wij hebben nog 3 x full liggen van de Rossner lak hoofdstellen in de kleur zwart. Kosten nu 64,95
X_Michelle_X
Geplaatst: 27-05-11 12:45
jullie wilden foto's? nou, hier komen ze
Let trouwens maar niet op m'n paard d'r gelaatsuitdrukking ze wilde graag lopen, maar moest even wachten van mij, en dat vond ze niet leuk . paardje wil graap lopen
Laatst bijgewerkt door Revanches op 18-06-11 15:34, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:20 foto's is wel erg overdreven. Alles omgezet in link.Max. 2 foto's is toegestaan.
Jippie heb ook eindelijk mijn crocco binnen. na het weekend zal ik foto's plaatsen. Die neusriem is wel heel breed hoor maar meestal vind ik dat wel mooi dus ik ben benieuwd.
Jippie heb ook eindelijk mijn crocco binnen. na het weekend zal ik foto's plaatsen. Die neusriem is wel heel breed hoor maar meestal vind ik dat wel mooi dus ik ben benieuwd.