Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Seven schreef:nee heb geen hyves
ik wil juist een diepere zitwaarom heb je nu voor een vlakke gekozen?
Ik wil de giant high dressage die zoek ik al meer dan een jaar maar wil wel eens even alles proberen wie weet bevalt me een andere nog beter.
Seven schreef:dat je minder ruimte hebt lijkt me logisch maar das juist voor mij wel prettig omdat ik graag helemaal achterin schuif met mn flinke kont
bedankt soraya ik ga eens kijken.
Ik heb proef gereden op de shalow en extra deep op de shalow ging ik dus weer snel achterop zitten en krijg ik last van mn heup en lies blessure. Met de extra deep was dit helemaal niet het geval de wow is dan ook het eerste zadel waar ik zonder lies pijn op kan rijden.
Neem jij wel de V's in t zweetblad soraya? Ben wel erg nieuwsgierig
Inoterry schreef:Jessix schreef:Ah eindelijk komt die eens aan het licht..Ik ken het wow zadel niet, althans ik heb het niet. Maar net als bij alle zadels waar je een andere headplate oftewel pommel in kunt zetten, vroeg ik me nu altijd al af hoever je kunt gaan. Je kunt mijn inziens een zadel niet alsmaar breder maken aan de voorkant zonder dat je op den duur problemen krijgt met de rest van de boom. Een standaard zadel is door een zadelmaker ook maar 2 hooguit 3 cm aan te passen namelijk.
Ik ben benieuwd hoe dit nu opgelost gaat worden. Uiteraard kun je natuurlijk weer van alles gaan vervangen, maar het loopt aardig in de kosten, denk ik zo..
En dat is dus het mooie van het systeem van een Wow, daar kan je dus wel makkelijk een andere headplate in doen zonder dat het kwaad kan voor de rest van de boom. Meer info daar over kan je lezen op de site van Arie Boer http://www.zadelmakerijboer.nl/wow.html